2014年11月14日 星期五

究竟有冇人識海蝸牛??? ~ DERMAL 海蝸牛至尊面膜

某日...月兒收到一個電郵...

DERMAL 生產商邀請體驗產品功效...只要回覆地址同電話...

五塊海蝸牛至尊 MASK 會寄到我家...

幾日後...有人 WHATAPPS 我 CONFIRM 地址...

果然...三天後就收到五塊 MASK 了...

DERMAL 海蝸牛至尊面膜...























包裝吸引我的不是韓服打扮的裝飾...























竟是第一眼睇落好似海參的海蝸牛圖案...

海蝸牛係唔係居住在海裏的蝸牛呢???

究竟有冇人可以清楚咁講我知呢???
























海蝸牛中的膠原蛋白質...豐富的精氨酸...敕氨酸...

牛磺酸...鈣...磷...碘...鐵...鋅...是人體成長的重要物質...

具延年益壽...消除疲勞...防治皮膚衰老...亮麗美白等功效...

精氨酸有促成人體細胞再生和機體損傷修復的能力...

特別於暗瘡...去斑等作用...

海蝸牛含有一種人體必需的膠原質...是婦女恩物...

能令皮膚嫩滑...容光煥發...

海蝸牛的再生能力很強...具有滋養...生肌...修補組織的功效...

達夢的韓國廠房以低温技術提煉蝸牛精華素...

以確保當中的養份不會被高温所破壞...從而達到最佳功效...

巿面上只有 DERMAL 可做到此技術...

面膜紙紙質較薄...內裡的精華較為水質...

精華九成都在面膜上...不會有很多留在包裝袋內...























面膜質料好透薄...敷上面唔會感覺焗促...

只是略嫌鼻位覆蓋做得唔太夠...

























敷十五至二十分鐘...

面珠留下的精華唔算多...不過...

按摩輕拍的時間稍為多一點...

精華需要多少少時間讓面珠吸收...

面珠摸落唔算油但唔夠清爽...

我自己唔太鍾意...

或者...天氣乾多少少用會較為合適我...

我的面珠始終未能一下子太滋潤...




















聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


INSTAGRAM


純粹個人意見...請大家多多指教呢...

產品由品牌 DERMAL 提供...

沒有留言:

張貼留言