2015年5月13日 星期三

(ღ˘⌣˘ღ) 誘人的唇

咀唇...可以透露濕度...

乾巴巴正因身體水份不足...

爆拆流血就已經難救了...

要一日飲夠八杯水...讓身體有充足水份...

唔鍾意飲多啖水...可以用唇用產品救一救...

令咀唇可以保持豐盈誘惑...

讓人想一親香澤...



























可口可樂 VANILLA 潤唇膏...

唔知大家記唔記得可口可樂曾經推出過 VANILLA 味可樂呢???

我同老公的最愛...可惜...停產了...

VANILLA 味的潤唇膏正正讓我回憶起那年的味道...

十分懷念...

滋潤足夠...可以輕輕一搽...

用作搽唇膏前打底...唇膏會好顯色...



























TOO COL FOR SCHOOL BREAK TIME LIP TINT BALM...

ROSE DREAM...

一款質地十分滋潤的唇彩...顏色睇落好自然好健康...

唔怕會太烈焰...我已經回購一次了...

第一盒是妹妹送我的...



























BOMB COSMETICS...

滋潤不足...做不到潤唇效果...

我只要晚上瞓覺用...厚搽當作唇 MASK...




























MAYBELLINE BABYLIP...

搽只要一來一回已經足夠滋潤...

一支可以用好耐...





























MAYBELLINE 絶色艷麗唇膏 PEACH JUICE 130...

顏色好靚...睇落自然...唔會好搶...可惜...

滋潤度不足...

咀仔狀態好好...一搽就可以顯色...

如果咀仔乾...個人認為就唔好用啦...
























SHU UEMURA 絲滑胭脂唇蜜 CR01...

顯色度可以話做得十分出色...

只嘆...唇蜜竟然做唔到蜜的效果...

潤澤的閃閃令多一點...我一定鍾情你...

























MAYBELLINE 亮瑩祼色 NE07...

獎品一份...

粉紅色原本我幾岩...不過...

我極少用...

顏色蒼白...感覺死氣沉沉...

唇膏好容易卡住...一舊一舊咁...

做唔到咀唇水潤的效果...




























歡迎聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

歡迎合作...

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

INSTAGRAM



純粹個人意見...請大家多多指教呢...


免責聲明 ~ 

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言