2015年7月27日 星期一

(✪‿✪) 買得稱心 ~ 網上商店 ZALORA

一轉季...街上一定人來人往...

大熱天時...我就好怕逼來逼去..

唔想同人逼...我會上 ZALORA 網上商店睇睇...

ZALORA 包羅萬有...可以一次過換全裝...

服裝...分類好清楚...

好容易就揾到自己心中所想...

連衣裙...款色多姿多采...

























短褲...一樣唔輸蝕...

令人花多眼亂...


























鞋一樣可以揾到我的心水...不過...

質料得唔得???

冬季的時候...我趁 ZALORA 特價買左對輕便鞋粗着...

着了好幾個月...仍然見得人呢...

質料好明顯 GOOD 啦...

我買的輕便鞋八十元有找...抵到爛...






























袋...我睇中左好幾個...

女人真是天生的購物狂...一見到靚的就想擁有...

如果一定要我選擇...我會選擇拼色鎖飾斜揹袋...

睇落大大方方...同蝦子餅兩個拍拖出街岩哂...





























飾物...迎合潮流...好適合時下靚女的需要...

睇完一版又一版...會出現選擇困難症呢...





























CLICK 下 CLICK 下...購物籃加入一件又一件...

大出血了...

我要 OUT 番一兩件出來啦...



歡迎聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

歡迎合作...

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

INSTAGRAM
 ~ MRMOONMOON 

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


免責聲明 ~ 

資料由 ZALORA 提供...

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言