2016年1月19日 星期二

(๑•̀ㅂ•́)و 心想放假了 ~ 黑魔王朱古力蛋糕@美心

人放假...我放假...

我就好似冇假一樣...完全不能讓自己停下來...

一...忙準備...一月四日至一月二十日自行分配學位份功課...

PROTFOLIO啦...申請表啦...

二...忙準備...一月九日開始的考試...

拎去見人喎...一定唔可以失手啦...

老實說...對住學校份申請表...

我不禁一頭汗...怕唔夠睇頭...怕打錯字...

我打完睇清楚...叫小女睇一次...

小女睇清楚...我就叫老公睇一次...

老公睇清楚...我就自己睇一次...

自己睇清楚...我就請小女班主任幫幫手睇一次...

好想講...自己揾工個陣整CV都冇咁緊張呀...

因為...東家唔打可以打西家...

心儀學校...你唔急...人地會急...

我就好想可以一擊即中...

無奈...自行分配學位就算成功...

結果一樣要等到七月五日...

只能做好自己本份就足夠了...

選校方面...我們這一家一致通過了...

一二志願...未有三心兩意...

派位大抽獎...一樣會係放這兩間做一二志願...

如果...成功入到第一志願...真係要劏雞還神...

試考完了...分數已經出左了...

可以帶一份見得人的成績去面試...

緊張的日子暫時可以放下...暫時鬆口氣...

對...只是暫時...因為...

兩間學校的面試在二月二十七日同三月十二日...

下學期接踵而至...三月尾的呈分試又來了...

稍稍休息就要開工準備...不能完全鬆懈呢...

遇上有值得紀念的事想分享一下...

無奈...真的抽不出時間呢...

這一刻...我終於可以有少許時間打文...

忙左一段時日...要錫錫自己呢...

二零一五年二月買了黑魔王森林...得到我們這一家一致讚賞...

二零一六年...我們就買了黑魔王朱古力蛋糕...

睇睇黑魔王可唔可以延續讚賞...





























蛋糕頂的朱古力脆片有少少黑朱古力的苦澀味...

我們一家爭食呢...

蛋糕內層有朱古力 MOUSSE ...法式朱古力 CHIBOUST...特濃朱古力蛋糕...

以榛子脆脆做底...層次好豐富...































朱古力 MOUSSE 食落好香好濃...好幼滑...

CHIBOUST 質感輕滑柔順...夾雜特濃朱古力蛋糕...

口中會有濃厚的朱古力味...

不過...我們同樣覺得朱古力 MOUSSE 太過甜...





























如果可以選擇...黑魔王朱古力蛋糕不會是 FIRST CHOICE...

黑魔王森林勝一籌...




























歡迎聯絡我  bbg1668@yahoo.com.hk

歡迎合作...

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

INSTAGRAM
 ~ MRMOONMOON 

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

免責聲明 ~ 

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言