2017年3月27日 星期一

好立克軟心脆味 @ 聖安娜

聖安娜餅店...老實說...
我係極少幫襯...
因為...出品的蛋糕好多時未能吸引我買來試...
繼早前推出阿華田做主題的甜品...掀起一時熱潮...
聖安娜再來一個好立克主題...







































記得小時候...我一係就飲好立克...一係就飲阿華田...
直至我到了雙十...口味轉變...奶茶同咖啡...
好立克同阿華田是我童年的回憶...
所以...賣相簡簡單單就吸引左我試試...
好立克軟心脆味...一磅 $198...半磅 $118...









































奶白色的旋渦紋表面...同好立克的顏色好相似...
蛋糕面放上一粒士多啤梨同幾粒藍莓...插上好立克 LOGO...
蛋糕邊圍位藍色好立克紙咭...








































蛋糕可以一刀切到底...朱古力薄脆層唔會太硬分唔開...






































頂層為軟滑的好立克慕絲...
第二層好立克軟心醬...
配上朱古力薄脆層...






































好立克慕絲好軟滑...甜度岩岩好...
好立克再濃味一點就會更加好...
軟心醬一層麥味香濃...不過
我期望會有好似飲好立克的味道...可惜...
好立克味就略為不足...
喜歡飲好立克的朋友仔不妨試下...








































FACEBOOK 專頁 : https://www.facebook.com/mrmoon.renelee

聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

STYLE

INSTAGRAM ~ MRMOONMOON

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

免責聲明 ~ 
本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...
不代表品牌的言論同立場...
如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...
如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言