2020年9月9日 星期三

成就解鎖 ~ 戒片記


爸爸媽媽陪伴BB一步一步咁成長...
經歷每一個階段...成就每一個技能解鎖...

不過...唔一定一下子就做到...需要慢慢訓練...


BB到左兩歲...好多父母就會好心急想BB戒片...

戒片可以話係幫BB脫離幼兒期最重要一事...

唔可以急進...太急可能會引起反效果...


我自己就相信每個小朋友發展有所不同...唔可能個個一樣...

爸爸媽媽只要配合小朋友做好足夠準備...

自自然然就可以見證解鎖時刻...成功戒片...


切記大小便控制係一個自然生理發展階段...

好需要時間慢慢學習...唔係越早越好...

快冇獎架...頂多係幫你慳到片...












不過...

觀察到小朋友有以下跡象...咁就可以嘗試一下...

⚡️日頭可以保持尿片乾爽最少兩小時...或在午睡中沒有尿濕...

⚡️大便的時間變得有規律...

⚡️能夠服從簡單的指示和能用表情、動作或說話向家長表示有尿意或便急...例如紅著臉或者說「尿尿」

⚡️對上廁所或坐便盆感興趣...

⚡️因為尿片濕左污糟左而感不安...


⭐️🌧未到2歲就已經識得表達自己要POO POO...


初初兩日...⭐️🌧係唔想坐廁所...要氹要陪坐...

坐1分鐘就話冇得痾...要出去...


我就會捉住⭐️🌧對手叫佢唔好心急...一陣間就成功啦...

一去廁所便便...⭐️🌧就會好自然咁講唔好心急...


其實...我買左一個咪露廁所套裝...













我教⭐️🌧捉住咪露手仔叫咪露唔好心急...

自此⭐️🌧一入去POO POO就會講唔好心急啦...













五日就成功習慣去廁所POO POO...

我諗住挑戰戒片...點知...日日抹地...

好明顯⭐️🌧係未準備好戒片...


一有POO POO...⭐️🌧係會叫去廁所痾...而WEE WEE就會賴落片片...

⭐️🌧2歲2個月適逄夏天...我開始再試戒片...

因為天熱可以着得輕便一點...除起黎會方便一點...

唔覺意賴左WEE WEE洗 PATPAT就唔怕冷親... 

每1個鐘就問一問要唔要去廁所...

(唔痾) (唔痾) ...跟住一陣就賴尿...

或者廁所痾左少少...一出到去幾分鐘再賴 WEE WEE...

成日問...問到⭐️🌧會發脾氣唔肯去廁所...


我就唯有暫停計劃...用番片片...

不過...仍然會間中問下⭐️🌧要唔要去廁所...

有時會成功...有時會失敗...明明話冇WEE WEE...轉頭就賴WEE WEE...


2歲4個月...⭐️🌧多左講我知要WEE WEE...

我就再嘗試戒片...

頭兩三日會不定時提醒⭐️🌧...痾尿要去廁所痾...

每隔1個鐘我就問⭐️🌧要唔要廁所...


隔太耐未有動靜我就捉⭐️🌧入廁所坐低...通常一定有得痾...

遇着玩到得意忘形就會失守...賴WEE WEE...

三日後...我就唔再出聲問...等⭐️🌧開口講...


短短一星期...⭐️🌧自自然然咁學會了去廁所...

⭐️🌧會好雀躍話我知要WEE WEE...自己一路行一路除褲仔咁行去廁所門口等我...

夜晚瞓覺前着左片片一樣要拉我去廁所WEE WEE...

去完廁所又會識得拎廁紙清潔一下...


每個小朋友戒片歷程唔會一式一樣...有快有慢...

爸爸媽媽要相信小朋友的能力...唔好急...陪伴小朋友告別幼兒期...

時機一到...戒就好快...


戒片過程好漫長...我覺得值得紀錄一下...


戒片用具 : 

❤️廁所板

❤️底褲仔

小朋友PATPAT細一定要用廁所板














底褲仔係要保護小朋友私密處...
















我冇買小童便廁...

一來可以讓星雨知道最終要去廁所的地方...

二來慳位...


戒片小小心得 : 


🌈父母去廁所可以同小朋友講...等小朋友知道 WEE WEE 同 POO POO要去廁所...


🌈每1個鐘問一問小朋友要唔要去廁所...去就去...唔去就唔好逼...


🌈多加提醒小朋友WEE WEE 同 POO POO 要去廁所


🌈成功就要掌聲鼓勵...失敗同樣要鼓勵...期待下一次成功...


🌈同時要教導小朋友去完廁所就一定要洗手...從小培養衛生習慣...


🌈穿着稍為鬆身同較容易除既褲仔...
















🌈唔好着夾衣...超級唔方便...














戒日片成功...等遲下就挑戰戒夜片...













#戒片 #戒片記 #育兒 #育兒小分享 #親子日常 #HKBLOGGER #親子 #育兒小事 #戒片分享 #戒片TIPS #戒片心得


FACEBOOK 專頁 : https://www.facebook.com/mrmoon.renelee

INS

聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk


免責聲明 ~ 
產品及有關資料由該品牌提供
本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...
不代表品牌的言論同立場...
如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...
如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言