2014年6月4日 星期三

◕‿◕ 點滴皆精髓 ~ 櫻之戀傳明酸煥白精華原液

美白用品...用得唔岩...我會敏感紅腫...

為了避免面珠受傷...唯有...

試用左櫻之戀的面膜睇睇岩唔岩...

面珠唔想博呢...

幾日過後...OK啦...

我就試試落手了...

櫻之戀的分享只有分開兩篇呢...

傳明酸煥白精華原液...

是純天然植物中直接提取的確有其效的高純液體...

是所有濃縮精華的母體...吸天...地...人萬物之精髓...有植物黃金之美譽...

























能進入真皮層後直接參與膠原蛋白的合成...

能徹底斷絶因紫外線照射而產生的黑色素發生途徑...

使黑斑細胞分子溶解高效美白...


























台灣出品...




























精華細細支...



























用上試管泵裝...


























精華透明..,質地稍稍稠身...

不過...感覺唔會膩...



























細細滴已經覆蓋左好大範圍...

























我用左同等份量搽上面珠...份量剛剛好...

原來乾巴巴的面頰有了滋潤...面珠飲左水咁...

摸落相當清爽...唔怕油...

如果我話一下子白左...你千其唔好信呀...

不過...我想講用上八天左右...

肌膚有明顯改善...

面珠唔會一下子乾左...時刻有水的狀態...






























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


產品由品牌 櫻之戀 提供...

沒有留言:

張貼留言