2014年6月16日 星期一

❤ 愛上親近爸爸 ~ HITACHI G-SWORD 光之刃電鬚刨

每一個家庭有唔同的秘訣...

我們這一家的秘訣...好簡單...

平時管教主要是我...

媽媽攪唔掂自自然然要交由爸爸出馬...

爸爸漸漸成為嚴父...做最後防守...



























無論爸爸點打點罵...

小女依然喜愛爸爸前爸爸後...

可惜...錫錫爸爸就要睇時辰擇吉日啦...

肯定唔會願意日日錫一啖...

其實...每一日錫錫...

一個簡簡單單的肌膚接觸可以讓親子關係緊密...

不過...一定要小朋友自願...

如果硬性規定小朋友一定要每一日錫錫...恐怕會造成反效果...

可能基因遺傳啦...小女同我一樣怕怕鬍鬚桔桔的爸爸...

一有少少桔...一定唔肯乖乖錫錫...

有時自討無趣...蝦子餅錫我一啖就出門口了...

























HITACHI 光之刃電鬚刨...讓爸爸容易親近...


























想唔到令小女肯主動錫錫爸爸面珠...

一日又一日...爸爸開心死呢...

放假去街街...爸爸自然成為搶手貨...

有人同我爭拖蝦子餅的手呢...

O MY GOD...點解突然一拖二呀???

只怪我兩母女鍾意面珠滑溜的爸爸...




























一日一啖拉近左兩父女彼此間的距離...

唔好睇少短短的距離...短短的距離就是親子關係最大的隔膜...

小朋友大得快...童年瞬間就過去...

從小讓小朋友多一點親近爸爸...多一點感受爸爸的愛...

打破距離的枷鎖...讓小朋友可以開懷親近爸爸...

爸爸一樣唔可以錯過小朋友的童年...

親子關係對小朋友成長好重要...

爸爸媽媽要好好合作...讓小朋友開心快樂...

健全的身心發展.....一定要父母用心建立呢...





























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


純粹個人意見...請大家多多指教呢...


產品由品牌 日立 HITACHI 提供...

沒有留言:

張貼留言