2014年8月4日 星期一

對不起...離棄你 ❤ LITTLE TWIN STARS ~ 寶石賦活水白面膜

LITTLE TWIN STARS 包裝的面膜...

密密二敷...寶石賦活水白面膜...
















...

礦石微粒...白橙花...薄荷萃取液...小米草精華...


海藻取液...膠原蛋白...維他命B...























一拆開包裝...竟然聞到唔自然的味道...

我以為會同...莓萃果露滋潤煥白面膜...差不多...

想唔到有咁大差別...讓我有點失望呢...
























撕走珍珠紙敷上面...

面膜薄薄算貼面...可惜...

味道的關係...我敷了八分鐘就算了...























原諒我真的受不了...只有離棄...

八分鐘...我唔會要求太多了...

面珠有少少精華遺留...但...

令我有唔太舒服的感覺...






















我去左洗面...決定徹底捨棄...




















聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

INSTAGRAM

純粹個人意見...請大家多多指教呢..

沒有留言:

張貼留言