2014年7月30日 星期三

◕‿◕ 理想配撘 ~ 椰菜金菇肥牛炒烏冬

三月二十一日...蝦子餅去左聯誼...

餘下我和小女兩個食自己...

可以放縱...一定煮一點平日蝦子餅唔多鍾意食既食物啦...

腦海好自然想起炒烏冬...

炒烏冬好自然想起金菇同肥牛...

我覺得金菇肥牛炒烏冬是絶配...

不過...小女要求落小小椰菜...

我突然想起街外食既日式炒烏冬...有椰菜呢...

椰菜半個...切絲...

金菇切去根部...

























肥牛...你想多就多...少就少...隨你喜歡啦...

我就用了一 PACK...
























乾炒椰菜...聞到有少少香味就加入肥牛...

肥牛輕輕出油就加入金菇...

肥牛餘下少少紅就盛起待用...
























烏冬兩個...落少少油就可以輕易炒散...

我的調味料用左一包李錦記香煎銀鱈魚汁...蠔油同老抽...

烏冬炒至乾身...























烏冬乾身就可以加入椰菜金菇肥牛...

拌勻炒多兩炒就可以上碗啦...

























我同小女食得好開心呢...

果然...理想點配就點配...

岩自己口味就得啦...








聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

純粹個人意見...請大家多多指教呢..


沒有留言:

張貼留言