2014年9月17日 星期三

小小月事 ~ 紀律訓練營前的準備

四年級學期末...學校已經通知一開學就好快參加紀律訓練營...

開學不久已經派發紀律訓練營的通告...

三日兩夜...九月十八日出發入營...

九月十一日舉行營前會...讓同學仔可以有個心理準備...

小女一放學已經唔停咀咁講...

老師話要帶一個衣架...要自己洗衫架...

老師話要帶至少三包喉糖...怕嗌傷喉嚨...

老師話...老師話...

一時間...我點記得咁多呀???

幸好...老師一早準備好一張清單...讓家長們跟住執...

只要逐一對...一定唔怕執漏行裝...
























可是...小女要離開我們兩夜...自己一個人過...

我們始終有少少擔心...

我承認有時唔太放心小女一個人...

不是害怕小女辛苦...只是害怕小女生病...

不過...我知道小女需要學下獨立...

短短的三日兩夜正好讓小女試下照顧自己啦...

我記得老師講好多同學仔參加完紀律訓練營會有改變...

老實說...我有點期望...

期望...小女...

唔好經常媽咪話...媽咪話...

唔好唔得的時候等我執手尾...

聽聞好多師兄師姐經過三日兩夜的訓練營...

自自然然轉哂性...我心中期待呢...

行裝準備好...隨時可以出發啦...

紀律訓練營會有一個分享會...讓家長們見証一下子女成長的重要時刻...

我同蝦子餅會一齊出席...

待續...






聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

INSTAGRAM

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


沒有留言:

張貼留言