2014年9月23日 星期二

小小月事 ~ 紀律訓練營分享會

小女在九月十八日入左紀律訓練營...

九月二十日我同老公去左學校參加分享會...

見證小女的重要時刻...

分享會一開始有訓練營的總監講講同學營前營後的轉變...

希望同學的轉變可以維持下去...

訓練營唔係玩玩下...由早到晚要操練...

同學依然願意咬緊牙關過左去...

總監分享左教導小朋友的方法...

我覺得講得好好...

父母在家一定要有主導權...唔可以俾小朋友話事...

父母要讓小朋友自己承受一下挫折...唔好下下為小朋友諗太多...

父母應該以身作則...尊重老師...唔好做怪獸家長...

父母唔好縱容小朋友玩太多智能手機...只會害左佢...

未來的四年是最重要的...我們要教孩子以品行先...

反叛期一到要教就難了...要教就要趁早教...

分享會中我見到很多人人流下感動的眼淚...

小朋友由教練同班主任的陪同下走入禮堂...

一下子我覺得他們長大了很多...

我見到他們眼中的一團火...睇落個個充滿自信...

總監邀請同學上台講講訓練營的得着...

同學們顯得十分擁躍...睇得出絶對自願...

同學們講到喊...相信台下的父母一定心到痛呢...

我見每一位分享的同學逐一感謝校長...教練同老師...

同學學會懂得欣賞身邊的人為自己所付出的...

時刻懷住感恩的心...感激每一位...

同學們一而再再而三的多謝父母...

一家人互相擁抱的流下眼淚...

有部分父母未能出席...老師未有留下他們任何一個...

手拖手全程陪伴他們...攬住他們...

我見到不少老師流下眼淚...眼淚唔可以呃人...

相信他們打從心底愛錫每一個學生...

十分感恩...小女可以就讀一間有情的學校...

校長同各位老師對每一位同學的無私奉獻...

衷心的感謝他們的勞心勞力...








聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

INSTAGRAM

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言