2015年6月2日 星期二

(✪‿✪) 見識貴州辣的味道 ~ 黔館

辣一向不是我杯茶...少辣可以...大辣就差少少了...

收到邀請試食貴州菜...初初我實在有點猶豫...

不過...我只想到平日自己一定不會主動去...

有機會可以嚐一嚐就決定去馬了...

唔夠膽自己一個人去就帶小女去壯壯膽...

事前...我未有同小女講食辣野...

黔館是香港首間主打正宗黔菜的餐館...









































黔菜是一支獨特又稀少的菜系...是中國第九大菜系...

貴州有名黔...正宗的黔菜應該是以多種不同的辣椒拼湊出來的菜式...

辣而香...酸而清...

黔館不但帶給食客最優質的食材...

包括專門從貴州運來的香料和黔館自製的醃料...

黔館迎合港人需要...貼心地於新菜單另加入度身為港人配製的港化貴州口味...

讓港人易於接受...同時不失貴州菜本身的特色...

黔館位處深水埗桂林街157號建新大廈地下 ...

估唔估這兩個女人係邊個呢???提示 ~ 名人...


































黔館創辦人原生於貴州移居香港多年的九十後...好後生...




























店內裝潢一反中餐館傳統風格的裝修...利用傳統民族建築撘配時尚型格設計概念...




























混合貴州民族風采和現代色彩美學...表現出地道風貎氣質之餘亦充滿時髦華麗氣派...































坐在其中...優閒舒適...未有令人有呆板古舊的感覺...































店員為我們送上一杯苦丁茶...為一陣的試食作準備...

小女細細聲咁問我..."頭先個人苦丁茶可以解辣...咁係唔係即係好辣呀???"

我頓時有點緊張呢...哈哈...























老闆用國語介紹試食的菜餚...

小女好留心聽住唔辣的菜餚...準備稍後試食...




























涼拌折耳根 ~ 
折耳根是一種野生植物...又名魚腥草...具有清熱解毒的功用...黔館取其貴州人最愛的根部...用胡辣椒...香蔥...黑醋及醬油涼拌...清新口感...味道獨特...

折耳根食落爽脆...辣度就在我承受之上...

老闆最愛...析耳根有一種獨特的味道...

好似榴槤咁...愛的人會好愛...不愛的人就難以接受...




























炸酥肉 ~
用黔館獨門秘方醃製五花腩最精華的上層肉...加入大紅袍花椒...即炸即食...酥脆香口之中散發出陣陣微麻...味覺刺激...




五花腩炸肉...脆口鬆軟...啖啖肉...

小女食完一件又一件...好明顯小女喜歡啦...










































涼拌黔麵 ~
以自製的風乾涼麵...配上油辣椒...將獨家秘方炸香而成的脆哨...醬油及香醋涼拌...酸酸辣辣...開胃可口...

我食了一口...涼麵好醒胃...

不過...我就覺得稍微辣左少少...






























絲娃娃 ~
絲娃娃是貴州最具特色的八大小吃之一...將外皮壓成薄如紙的外皮...並將其煎至熱烘...內包入三絲(紅蘿蔔絲...青瓜絲及篙筍絲)...黔麵同油渣...最令人垂涎的是獨家秘製而成的蘸水...開胃健脾...絶對是健康食品的首選...






























好似一件未炸的春卷咁...包住青瓜絲...紅蘿蔔絲...篙筍絲...黔麵同油渣...

未蘸水食落就好清淡...蘸水的確令絲娃娃的味道提升...不過...

對於我同小女...不蘸水好食一點...









































泡椒宮爆皮筋 ~
板筋是豬背肉所連的那層白色筋膜...每隻豬只有四両板筋...黔館將板筋切條後...加入陳年泡椒和自製糍粑辣椒一同爆炒...肉質鮮嫩...色香入味...

肉質爽脆...有點像豬頸肉...

可惜...辣度超出我同小女的接受程度...

減一點就一定可以清光..




























火焰牛肉 ~
為迎合香港人口味...黔館以本地手切肥牛代替傳統火焰菜式選用的豬肉...然後加入三色椒爆炒...於精華時間爆出火焰...剛剛好讓牛肉達至燒烤的味道...配以自製的麻辣燙辣椒...更有一種在貴州吃燒烤的感覺...惹味十足...



























店員會於上枱時點火...熊熊烈火燒過牛肉...

肥牛食落有點炭燒味...好香口...

麻辣燙辣椒有助提昇牛肉的味道...相當惹味...

不過...我就食到滴汗...









































黔豆花麵 ~
豆花麵是貴州人早餐或宵夜的不二之選...用豆漿及豆腐一起煮闊條麵...使麵條口感爽滑...在加上秘制香菇肉丁搭配...香辣可口之餘還有陣陣豆腐味...






























豆腐花豆漿刀削麵...食落超香豆香...亞女大讚...

我就大無謂...加了點點秘製香菇肉丁...

為原本清淡的麵條增添香辣感...可是我條脷麻木了...









































金字塔醃菜脆哨炒飯 ~
貴州於燒烤時必定點選的炒飯...由獨門秘方炸至而成的脆哨加上醃菜...一起炒苗家米飯...味道香而可口...

一個唔辣的炒飯...忍唔住食左好幾口...中和口中的辣...






























酸湯魚 ~
來自貴州的名菜凱里酸湯魚...湯膽以獨家秘方將貴州小蕃茄發酵而成...湯底則加入新鮮豬骨 熬製...最後加上兩斤重的烏江魚...魚肉嫩滑...魚湯酸香...並配上專為酸湯魚而調配的蘸水...貴州人更以蘸水的味道來衡量酸湯魚鍋的地道及美味程度...另更有多款火鍋配料可供選擇...如黔館特製的豬肉丸子...板筋及酸菜豬肉餃...吸盡鮮味湯汁...






























湯飲湯辣中帶少少蕃茄酸...辣度在我接受的邊緣...不過...

越食就越想食...流汗依然想一夾再夾...

魚肉好滑...煲得耐仍然嫩...我食左四分一條魚呢...

老闆介紹的時候話調配的蘸水一定要試...

我就膽粗粗咁試左一口...辣到流眼水...要飲茶解辣...

脷麻左一陣呢...











































食飽飽...我地就去影相了...




























一睇手上盆辣椒...我已經深深嚇親了...

好多謝黔館邀請我同小女參加 PARTY...

讓我們大開眼界...大飽口腹...





歡迎聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

歡迎合作...

月兒部落分社 :

INSTAGRAM
 ~ MRMOONMOON 

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


免責聲明 ~ 

資料及試食由 黔館 提供...

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言