2015年8月10日 星期一

(๑•̀ㅂ•́)و 做人父母你要知 ~ 小學生涯的最後一個暑假

第一次呈分試開始...你要知道...

你的子女要進入一個新階段...踏入升中的一小步...

呈分試...可以去睇睇重温一下...

經過第一次呈分試...我發覺...

分數一山還有一山高呢...

第一次呈分試完左...我開始揾自己居住地區的學校資料...

我知還有兩次呈分試...不過...

未雨綢繆...睇定諗定差不多啦...

我覺得一定要預早計劃一下...臨急抱佛腳不是我的性格...

我要提提你...上網見到的學校排名...

其實...不是教育局區分...只是大家根據搜集數據的推論...

大家一同去標籤學校的排名...

排名次序僅供參考...不能作準...

開始放假的時候...我撞見幾位家長...

家長 A 話我個小朋友暑假安排左日日補習...由朝補到晚...

家長 B 話我個小朋友除左暑期作業...已經買左幾本練習做啦...

我真係打從心底...嘩左一聲...

原來...六年級前的暑假要過得咁可憐???

我真係完全冇諗過囉...

辛苦左十個月放一個暑假...

小朋友應該好好休息一下...為來年準備...

唔好令小朋友太過緊張...RELAX...

作為父母...我明白為人父母的心情...

當見到人地個仔人地個女點叻點勁...自己的仔女自然比下去...

當見到人地個仔人地個女學呢樣學個樣...自己的仔女好似樣樣爭少少咁...

正正是作為父母的自尊心作祟...小朋友成為家長們鬥爭的磨心...

你個仔學一樣咩...我個女學兩樣囉...大家鬥多...

咁可以理解小朋友點解越學越多啦...

個個要十項全能...邊有個個係天才呢...

可能過多一排...小朋友一出世半個就開始準備學呢樣學個...

究竟教育制度的失敗...還是我們作為父母的失敗呢???

作為家長應該好好反思一下啦...

盡量多少少的玩樂時間...讓小朋友鬆一鬆...

抽多一點時間同子女來親子活動...

要知道一升上中學...子女就開始有自己的朋友仔啦...

同朋友的活動就開始多...父母的說話開始不及朋友...

我們曾經後生過...反叛過...應該心照不宣呢...

我會希望時間唔會過得太快...小女可以留在我身邊多一點時間...

適量的温習時間...讓小朋友學習的心情唔好鬆散...

重温一下五年級的課程又好...預備一下六年級的課程又好...

我覺得一天要安排一個小時温習時間...

誠邀各方交流心得...讓子女可以快樂的成長...





歡迎聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

歡迎合作...

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

INSTAGRAM
 ~ MRMOONMOON 

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


免責聲明 ~ 

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言