2015年8月25日 星期二

從小養成儲蓄習慣 ~ 儲蓄保險知多D

富裕一代造就富二代...

不過...世上會有幾多富裕人家呢???

我細細個...媽媽已經教我一定要有儲錢傍身...

錢從何而來???一定是儲蓄...




























由我一出世就儲起我每一年利是錢...替我開一個儲蓄戶口...

直至我懂事就交番紅簿仔俾我傍身...可惜...

想當年讀書就唔知揾錢艱難...零用錢就用到盡...

紅簿仔只有十多年的利是錢...

好感激...我媽媽一路 KEEP 住我的紅簿仔...

等我讀完書後有個錢以防不時之需...

當時...我就明白儲蓄的重要...

大人工作賺到錢扣除衣食住行...餘下就可以儲蓄...

小朋友就要靠利是錢同零用錢啦...

單靠一年一次利是錢收入...其實不足以讓小朋友養成儲蓄習慣...

好似出糧咁...一次過俾一定金額的零用錢...

讓小朋友從小學開始學習利用自己的零用錢...

零用錢一下子唔可以俾得多...要慢慢逐年遞增...

好似人工咁年年加...不過...

要視乎零用錢使用的情況而決定加多少...

讓小朋友知道錢得來不易...

一二年級由每個星期俾一次...三年級就每個月俾一次...

待小朋友慢慢掌握如何根據時間運用錢...

零用錢唔可以用到盡...一定要有得剩...

我自己會教個女一定要俾自己一個儲蓄目標...

除了日常衣食住行的必需品...其他想買想食就要自己買...

在有限的零用錢之下量力而為...唔可以靠其他人...





























自己定力唔夠...

富衛首創零收費...自助息理財壽險計劃...

以儲蓄為重點...計劃給予可觀回報...

首三個保單年度內更提供保證年利率...

助你善用儲蓄...輕鬆增值人生...

不設任何費用...讓儲蓄全數成為增值潛力...

於每個保單年度派息...隨時讓你提取戶口價值以內的金額...

特設額外人壽保障...提供相等於100% 戶口價值之意外身故保障賠償...

及相等於105% 戶口價值之身故賠償...

富衛香港...
























富衛網上投保平台...投保話咁易...

LIFESTYLE BLOG...提供各類生活資訊...

































歡迎聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

歡迎合作...

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

INSTAGRAM
 ~ MRMOONMOON 

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


免責聲明 ~ 

資料由 富衛香港 提供...

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言