2016年4月29日 星期五

(๑•̀ㅂ•́)و 做人父母你要知 ~ 一切已成定局

第三次呈分試完結...在我而言...

一切已成定局...可以鬆一大口氣...

第三次呈分試前...中學自行收生的兩間學校面試已經完了...

盡了自己的能力表現...收唔收一樣七月五先知...

只有好好收拾心情去應付第三次呈分試...

考完試...成績已經落實...

雖然未派卷...不過...我們選擇好好享受復活節...

分數就放一放假...抖一抖氣再去接受了...

考完個呈三...心態的的確確轉變左...

老實說...唔打算叩門...最後一次考試可以唔太緊...

不過...好頭好尾...我仍然希望 KEEP 得到好好睇睇...

我其實怕一個唔好彩...要拎住成績去叩門...

未知自行收唔收...個個要交統一派位申請表...

睇住自己三次呈分試的成績去排位...

派位講彩數...同埋...排位策略...

BAND 1 學生真係要諗得清楚少少...

TOP 學校一定多人爭...排位一排錯就真係要祈禱了...

運氣唔好隨時首三不入...碌左去唔知第幾志願...

學校會舉辦家長會同家長一齊去傾下選校策略...





























甲部不受學校網限制乙部按學校網的學校的首一二選擇...

我們已經決定同自行收生的選擇一樣...

其餘的排位就同老師商量一下了...

始終...老師有經驗...可以俾到意見呢...

四月十五日講座一完...一家三口子諗清諗楚點排位...

其實...睇中學概覽...上學校網站...已經一次又一次...

可能我怕...選擇錯誤...一讀讀六年...

我想小女入到一間自己鍾意的學校...

睇一間諗一間...究竟適唔適合小女呢???





























一覽表揭完又揭...揭完又揭...

多唔多人選呢???學位夠唔夠分呢???有冇機會入到呢???





























四月十八日就交排位表...

四月十九日就同老師坐低傾一傾...

老師話乙三仍然排 BAND 1學校就未免博左少少...

改一間好少少的 BAND 2 頭學校會穩陣少少...唔好浪費左乙三...

入唔到 BAND 1 入 BAND 2 頭執番個桔囉...

我明白老師可能為補學校入首三志願的百分比...不過...

我覺得理由好充份...跟老師意思改了...即日交表了...

一切已成定局...只有等七月五日放榜...

一個唔好彩...派唔到一二志願...

我就會去叩門...試多一次...

乙一乙二是我們一家三口心儀的學校...有幸入到就心滿意足了...

諗乙三開始的學校排位的過程當中...我去左教育王國參考下其他人...

老實說...有人就講得好中肯好有道理...

不過...有人就會誤人子弟了...

全部排 BAND 1 學校...去到乙八以後先排 BAND 2 ...

好似就浪費左排位了...事實上...

熱門的 BAND 1 學校...去到乙二乙三機會已經 ALL FULL...

稍為中中間間的 BAND 1 學校...乙三乙四已經微乎其微...

何必要咁去呃自己...硬要填全部 BAND 1 學校呢???

太進取就可能碌到好後了...

排位...自己應該 SET 好保險線...揾一間做底線...

唔好下下諗到咁好運...要諗多少少...

好運就入到...咁一個唔好彩呢???

始終靠隨機...講運氣呢...

期望幸運之神睇住我呀...

歡迎各位父母交流意見...









FACEBOOK 專頁 : https://www.facebook.com/mrmoon.renelee

歡迎聯絡我  bbg1668@yahoo.com.hk

歡迎合作...

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

INSTAGRAM
 ~ MRMOONMOON 

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

免責聲明 ~ 
本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...
不代表品牌的言論同立場...
如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...
如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言