2016年4月22日 星期五

新竉兒 ~ MARINE ELEMENTS 特效深層滋潤霜

遇上天氣不穩...濕疹肌膚的人最可憐...

肌膚紅紅腫腫...痕癢難當...

眼見的每一吋柔滑肌膚得來不易...

我好明白這個心情...

小女一出世已經受濕疹困擾...幸運地...

隨年紀漸長...困擾就少了...

偶然復發一下...我已經感恩了...

不過...我唔會鬆懈...

小女用的一定要經過我測試...

我用過一排覺得夠滋潤先會俾小女用...

MARINE ELEMENTS 一睇包裝已經感覺好 BB ...是受保護肌膚的恩物...





























敏感肌膚因受著自身體質的影響...其皮膚屏障容易受損...或有缺口...導致防禦不了如污染物...化學品...致敏原...游離基或病菌病毒等的入侵...

深海肌元系列...由歐洲科研創製...萃取當地原材...以既高端...又可持續發展的海洋生物護膚概念為基礎...為敏感...濕疹...乾燥肌膚帶來可靠和不一樣的皮膚護理...























深海肌元 ~ 預防敏感...由修護...強化皮膚屏障開始...
1) 皮膚屏障的修護 + 鞏固因子
~  深海肌元蘊含提萃自法國的深海紅藻成份...能瞬間加護敏感肌的屏障缺口...持久使用更能平順和修補屏障的破損...煥活自身保護作用...
~ 屏障復修後可防止皮膚深層水份流失...
~ 促進肌底吸收護膚元素

2) 深度紓緩和復修
~ 深海肌元的礦物成份取自珍貴的海洋小白菊...有助濕疹肌抗紅...抗癢...更能提升肌膚帶氧量...促進深紅胞修護及更新...

3) 柔化角質層
~ 深海肌元含木瓜酵素...能持續柔化因長期敏感引致的過度角質化表皮...
~ 配合 CERAMIDE 成份...鎖住角質層的水份...有助調整肌理...促進自我 CERAMIDE 的增生及表皮的自我更新...

MARINE ELEMENTS 特效深層滋潤霜...INTENSIVE CREAM...
舒緩乾燥痕癢...發紅及炎症...修復受損肌膚...高效補水...



























主要成分 ~ 
紓緩 : 海洋小白菊...尿囊素...金盞花...
屏障修護 : 法國深海紅藻...維他命原 B5
深度滋潤 : 甘油...透明質酸...CERAMIDE 

按需要塗抹在面部或身體特別乾燥部份...每天最少使用三至四次...沐浴後塗抹...效果更佳...
每次約五毫米...適用於面部及身體出現皮膚問題的位置使用...



























按壓泵裝...

滋潤霜白色呈乳霜狀...有點點厚...

質地柔潤細滑...



























滲透力強...肌膚一下已經吸收...未有留下膩笠感...

摸落好清爽...潤而不膩呢...



























肌膚得到即時滋潤...未有乾燥繃繃緊...

一推開搽勻就好似有層保護膜緊緊包住肌膚咁...鎖住肌膚水份...





























用左一星期...膚質得到改善...明顯變得平滑細緻...

肌膚煥發透亮光澤...



























小女咀角痕癢難當...R下R下...起哂皮了...

剛好可以試試已經通過我的滋潤霜...































滋潤霜用在稍稍受傷的傷口...唔怕令傷害刺痛...

温和去除有問題的表皮...令傷口可以快速癒合...

用左三天...咀角靚番了...






























用後肌膚潤而不膩...小女自然肯出街前搽一搽...

摸落乾爽俐落...唔怕出街惹塵埃...
































出街帶埋滋潤霜...可見已經成為滋潤新竉兒...


































我手頭有六支 MARINE ELEMENTS INSENTIVE CREAM...
如果想得到...做法好簡單...
只需 LIKE 一 LIKE MARINE ELEMENTS FACEBOOK : 
https://www.facebook.com/Marine.Elements.HK/
PM 話我知...我就用平郵寄出啦...
先到先得...



歡迎聯絡我  bbg1668@yahoo.com.hk

歡迎合作...

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

INSTAGRAM
 ~ MRMOONMOON 

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

免責聲明 ~ 

產品由品牌  MARINE ELEMENTS 提供...

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言