2014年1月17日 星期五

◕‿◕ 遠在天邊近在眼前 ❤ 麵包 CRAB

見過好多人分享 759 亞信屋買的麵包 CRAB ...

一路睇真係會不停吞口水...唔吞我怕會流呀...

價錢相宜...蟹膏多多...

聞名已久...可惜...始終未有緣見面...

亞信屋揾唔到...竟然...AEON JUSCO 有出售...

英國麵包蟹...特價六十九元九角...

唔執輸買一隻試試...













蟹本身已經熟...解凍可以食...

我就選擇翻熱食...















一揭開...嘩...




















差一點唔記得影相呢...

幸好...平日唔會影相的蝦子餅忍唔住影左幾張相...

我先記得...

蟹蓋中開同兩邊角塞滿蟹膏...





















橙色蟹膏食落實少少...口感好似蟹子咁一粒粒...

啡色蟹膏食落軟身...兩隻加起食就岩岩好...

大大啖...好滿足呢...






















蟹肉食落就唔多得啦...肉好實...

唔同新鮮蟹...食落鮮味同嫩滑...

如果單單食蟹膏...我覺得可以接受...

街巿買新鮮蟹要有咁多蟹膏...價錢一定唔會七十...

只求食蟹膏...我覺得不妨可以試試...







聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言