2014年1月7日 星期二

◕‿◕ 送上❤ 的一笑 ~ PRINTIC

一本本經歷多年的相簿...我想...

只有在爸爸媽媽屋企的床下底揾到...

一張又一張的童年照...回想起爸爸媽媽的疼愛...

真的令人十分懷念呢...

我希望女兒在將來同樣可以懷愐小時候的童年時光...

不過...時代唔同...

一張一張的照片可能未能在我家的床下底揾到...

隨...數碼相機日漸普及...

一張張的相片漸漸被數碼相取代...

不停不停影的數碼相...虛無縹緲...

PRINTIC 可以讓你感覺實在...


一個白色信封入面...

入住的橙色信封...先色奪人...

信封面印有 PRINTIC ...
























我寄左俾蝦子餅收...

每張相片大約 3吋 X 4吋...

感覺像即影即有的寶麗萊...






















同原來手機的相片一模一樣...
























用 APPS 拼合的一樣好得...

























好靚呢...

























相紙唔求其...用上 FUJICOLOR ...質數好好呢...
























APP STORE 或者 GOOGLE PLAY 安裝 PRINTIC ...




























填寫簡單資料...開一個帳戶...話咁快用得啦...

可以在手機選定相片...
























每次最少選擇三張相...每張美元0.99...

一張十元有找...寄送上門...價錢唔算貴啦...

可惜...相片只能調較大小...同加文字...



























如果...多一點...

可以加鹽加醋...執執相就好啦...

LADIES 喜愛多姿多采...整色整水呢...

攪好相就可以下一步...

選定收件人...打上收件地址...

話咁快就完成...


























訂單會有 E-MAIL 確認...

郵寄大約三至五天...好快就收到啦...

自己去沖曬相...可能價錢會平少少...

不過...PRINTIC 可以幫你慳番時間...

簡單快捷咁為遠方分隔異地的親朋情人...

送上一份小驚喜...送上一份甜蜜...

選一張甜笑靚靚的相...失驚無神寄過去...

突然收到...一定甜到漏啦...

我的蝦子餅已經收到我送的近驚喜...























遠方的一笑...一定能打動親朋情人的心啦...

我覺得 PRINTIC 好容易會上癮...

好多時...我們影埋影埋好多數碼相...

未必下下會去沖曬...等下一次...等下一次...

等等下忘記了...曬相的衝動會慢慢減淡...

不過...PRINTIC 幫你沖曬好...幫你送上門...

一定用完一次又一次啦...











聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢..


感謝巴黎 PRINTIC 讓我體驗...

沒有留言:

張貼留言