2014年4月3日 星期四

◕‿◕ 復活節好玩處 ~ We嘩!充氣嘉年華@KCP2014

嘉年華...相信你唔會陌生...

不過...充氣嘉年華可能會令你有少少陌生感啦...

我好似扮代表...其實...

只是...月兒有幸得到邀請...

在復活節出席 We嘩!充氣嘉年華...

為免失禮...自己上網搜集一下資料...

We嘩!充氣嘉年華 為 We Kids Amusement Co.Ltd 旗下的皇牌親子活動...

二零一三年開始已於香港各大商場巡迴舉行...

提供全港獨家的充氣遊戲產品...具高質數及多元化...

推出後屢獲巿場熱烈的反應...贏得良好口碑...

並成為一家大小享受天倫的假日去處...

We嘩!充氣嘉年華的遊戲全由日本...英國...意大利...瑞典等地進口...

誓要給父母提供一個安全及歡欣的地方...

讓一家大小享受精彩快樂的親子時光...

We嘩!充氣嘉年華@KCP2014

地點 : KCP 九龍城廣場 B1 & UG

日期 : 復活節 四月十七至四月二十一日...

開於時間 : 上午十一時至下午七時...




















當中有適合小朋友玩的遊戲...

小丑魚奇幻漂流...自動開合口功能彈跳滑梯...

唔知會唔會滑得好爽快呢???

We嘩!抓抓樂...考驗參加者的反應...鍛鍊手眼協調及空間感...

唔知我玩夠唔夠小朋友咁手快快呢???

恐龍遊樂園...色彩繽紛的恐龍遊樂園內有不同的小動物...可以隨意騎玩...

我好想可以坐一坐呢...

We嘩!造型流沙...在城巿中享受堆沙樂趣...

堆個小城堡得唔得呢???

睇到一個又一個的介紹...我自己滿心期待...

可惜...只限小朋友玩...

出席We嘩!充氣嘉年華...我仍然未同小女講...

希望小女到時可以有一個 BIG SURPRISE...

如果你有興趣知多一點...可以去 We嘩!充氣嘉年華 睇下...








聯絡我 bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


資料由 We嘩!充氣嘉年華 提供...

沒有留言:

張貼留言