2014年5月26日 星期一

◕‿◕ 陪我長大的華園 @ 水中鮮 ~ 零食

零食...你愛食...我愛食...

不過...人人口味唔同...

唔係一兩款可以走天涯...獨領風騷...

華園食品相信你同我唔會陌生啦...

華園各式各樣的零食一定有一款岩你...

陪住你走過不少年頭...

華園出品的柱侯齋燒鵝就陪我長大...

成為陪我捱更抵夜的精神食糧...

華園有一番新嘗試推出海鮮系小食...

五款新食品會陸續登場...

爆脆魷魚...燒三文魚鱈魚棒...煙燻足片...

魷魚燒冬蔭公味...魚之燒薄切芥辣味...

包裝打破華園傳統感覺...設計大革新...

引入日式包裝設計概念...整體感覺煥然一新...

月兒有幸先食為快當中三款...

包裝的確有別傳統...別具特色呢...























爆脆魷魚...

























嚴選優質魷魚加入秘製的辛辣香料...充份表達爆脆質感...

























營養標籤...




























一片一片...好似薯片咁脆口...

微微辣...睇波追劇做佐酒小食一流呢...

可惜...一包分量太少了...

想同人分享就難左少少啦...



























燒三文魚鱈魚棒...


























每層一種口味...分別有鱈魚...黑芝麻和燒三文魚共五層...

味道出奇地合拍...黑芝麻的香味能帶出燒三文魚和鱈魚的海鮮香味...

























營養標籤...

























好似厚版鱈魚絲...鱈魚絲係我經常會買的零食之一...

食一條就自自然然想食第二條...

一大扎放入口會好滿足呢...

鱈魚棒食落比鱈魚絲更上一層樓...

每一條充滿炒香的黑芝麻香...令魚香味增添一份清新感......

鱈魚棒中的黑芝麻咬落卜卜脆...食落有少少辣...

層次分明...口感相當豐富...

不過...一條食唔可以果口之慾...兩條一齊食啦...

煙煙韌韌...好有咬口...


























煙燻足片...




























日本的著名的海產手信一定會提及煙燻足片...

煙燻足片選自魷魚鬚切成片...以煙燻處理...厚度適中而不煙韌...



























營養標籤...



























一打開包裝...已經聞到魷魚香味...

細細片...煙燻的味道十足...

食落唔係乾巴巴的魷魚乾...

一啖一啖的魷魚鮮味...讓人有欲罷不能的感受..

難以抗拒的味覺享受...



























三款新產品...我個人極力推介...煙燻足片...

真的非筆墨難以形容...

不過...口味人人唔同...

我的口味唔代表你的口味...

你的口味要自己慢慢試下啦...

簡介一下 ~

華園於一九五八年創立...初期以開發香港零食巿場為目標...

本集團創辦人畢清培先生當時因...

巿場只有薯片及花生等零食供應...種類不多...競爭少...

零食深受歡迎...有龐大巿場潛力...

相信以創新意念調製之零食...會廣受普羅大眾歡迎...

決定進運零食巿場...











聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


純粹個人意見...請大家多多指教呢...


沒有留言:

張貼留言