2014年5月8日 星期四

◕‿◕ 如果有一有二 ~ SOFTYMO MINERAL WASH

洗面是護膚重要一環...

唔乾淨的面珠點可以吸收護膚品呢...

一日唔乾淨...兩日唔乾淨...

越積越累...累???會唔會用錯字眼呀???

我覺得我沒有用錯...

積得太多...面珠自然累...

面珠點會好呢???

我最愛搜羅潔面產品...為護膚做好準備...

好用我會記住...間中食下回頭草...

唔好用我會粗粗咁清哂就算...唔好浪費...

KOSE 出品的礦物潔面乳...





















一百三十克價值三十五元...

背後全是日文字...

MADE IN JAPAN...





















包裝用上藍綠色吱裝...




















頂頂好似一粒黃色鑽石...好靚呢...





















洗面乳白色膏狀...有點藍色粒粒...




















聞落唔多覺有味...

不過...搓揉出泡泡就有味了...

味道不是誘人的香味...而是有點怪怪的味道...

唔太好聞呢...





















按摩一陣用清水洗乾淨就可以...

面珠感覺清爽...摸落唔會有油脂...

ZOOM 近睇睇...略為有點乾...

沒有一點滋潤感...需要 TAKE ACTION ...

額頭稍為發光...

唔知係未洗淨的油還是面珠太乾已經出油呢???



















潔面乳清潔度不錯...如果...

可以有點點香...

可以有點點潤...

我會回購...







簡介一下 ~

礦物洗面乳含礦物成份及磨砂粒...能夠温和潔淨肌膚...

調理肌膚令肌膚清爽滑嫩...洗後肌膚自然水潤透澄...

添加肌膚白淨成分...

有效温和地將皮脂...毛孔中的髒污淨除...調理成為健康肌膚...

嚴選十二種礦物成分...

包括珍珠粉...深層水...温泉水...牡蠣淬取液...

瀨戶貝糖原...昆布淬取液...墨角藻淬取液...褐藻淬取液...

綠藻淬取液...蜂王乳淬取...甘蔗淬取液...甘油...

適合油及暗瘡性皮膚和混合性皮膚...






聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言