2014年5月20日 星期二

◕‿◕ 回味日本原著味道 ~ 哥斯拉

五月十七日...星期六...

我們這一家約好左下午兩點去挑戰密室逃脫...

時間關係...我們網上訂了早上九時十五分睇哥斯拉 2D...

























葵芳百老匯...3D 時間唔就呢...

一張戲票四十五元...每張手續費十元...

一共...一百六十五元...


























早餐未食就去戲院報到啦...

只有買大爆谷餐頂頂肚...打算睇完戲去嘆嘆茶...

哥斯拉對於我同蝦子餅完全唔陌生...

日本產物...不停被翻拍再翻拍...

可惜...一直未見好評...

美版再來爭一口氣???

睇過電影預告片...我好欣賞哥斯拉的造型有點日本原著味道...

令人好期待同懷念呢...

哥斯拉電影小小簡介 ~ 

哥斯拉按照一九五四年的日本著名電影哥斯拉改編...

強調原子彈對生物變異帶來的直接影響...

震撼全球的哥斯拉迎戰人類改造出來的兇猛生物...

拯救人類...片長兩小時三分鐘...



























故事由一個科學家家庭作為開場...

一次災難分隔左父子感情...

十五年後...父子再次走在一起...

希望解開十五年前太太過世之迷...

可惜...科學家先走一步...

餘下仔仔一人面對...

男主角的經歷一次又一次的驚險...

真係好似自己咁...好想跑快 D 呀...

導演唔知係唔係想塑造人性化的哥斯拉...

哥斯拉出場的一幕好似正義超人...有點英雄感...

哥斯拉出場是為了平衡世界...助人類解決危機...

當中讓我感覺哥斯拉同人類有眼神接觸呢...

不過...哥斯拉的戲份好似略為少左 DD 呢...

雌雄異獸好似戲份更重呢...

令人最期待的對戰較為草草了事...

打得唔夠激烈...打得唔夠多呢...

所感所想...完全是我自己個人見解...

你的所感所想...留待你去戲院感受一下啦...

我覺得值得一睇...美版有進步呢...








聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


純粹個人意見...請大家多多指教呢...


沒有留言:

張貼留言