2014年7月9日 星期三

◕‿◕ 可憐的香味 ~ 美肌之誌白麝香

白麝香...令我想起 BODY SHOP 白麝香香水...

我曾經擁有過一支...

唔知點解...心裏會有一個形容詞標誌白麝香???

可憐...

每當我感覺有點想小鳥依人的時候...

我會噴上...令自己有楚楚可憐的感覺...




















白麝香亮白去角質凝膠...


吱吱裝...




















凝膠是透明啫喱狀...唔會好似好多去角質產品咁乾捽角質層...

捽落會感覺質地有點水... 唔怕令肌膚受損...

有清幽的白麝香味...




















打圈按摩...為面珠温温柔柔去除老化角質...




















面珠有好多粒粒...我的老化角質唔少喎...




















過一過清水...面珠摸落滑溜左好多呢...

感覺負擔少了...

可惜...用後沒有亮白效果...

能去左角質層...面珠有點乾緊...

要跟手滋潤一下...



















白麝香雙效清透美容液...

個人唔太鍾意瓶身設計...美容液倒轉唔會自動流出...

需要用力少少擠壓瓶身...讓美容液出來...




















美容液較乳液稀少少...質地好水凝...

同樣有清幽的白麝香味...




















搽上面珠...按摩左一段時間...

美容液依然未能完全吸收...




















透力好似唔太好...我覺得有點笠...

面珠有粒塵呢...




















白麝香亮白去角質凝膠...

掃除暗沉老廢角質...回歸極淨平滑肌膚...

萃取多種天然精華...透過輕柔按摩自然謝肌膚老廢角...

温和可天天使用...

含豐富天然的植物精華及維他命 C ...胺基酸及多種抗氧化成份...

具柔潤肌膚...保濕嫩白等功效...

可調理皮膚角質層...温和去除皮表衰老角質...

有效安撫肌膚並達到舒緩作用...使肌膚柔滑細膩...

白麝香雙效清透美容液...

雙效二合一...水潤清爽無負擔...

肌膚晶亮透白...鎖住水分同時平衡油脂...

重現晶亮無瑕的肌膚光澤...

深層滋養並活化膚質...使肌膚水嫩柔滑細緻如絲綢般...

給予肌膚光澤及保濕作用...強化補充肌膚流失的養分...

使肌膚恢復活力且散發淡雅獨特的白麝香香氛...



聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言