2014年7月25日 星期五

新鮮滾熱辣 ~ LITTLE TWIN STARS 橫直雙面兩用 POUCH @ 新MONDAY

新 MONDAY 特別版隨書奉上...

 LITTLE TWIN STARS 橫直雙面兩用 POUCH...

兩款選擇...售價六十三元...













作為 LITTLE TWIN STARS 迷點可以放過呀???

我平時極少會買雜誌睇...唔識得書報攤老闆...

唔可以用人情牌留書...

只有...自己早少少去書報攤揾啦...

幸好...我買入了其中一款...
























不過...我覺得紫色一款較為靚...

慶幸...我有一個赴湯蹈火的老公...

周圍走幫我買到紫色一款啦...

兩款盡歸我珍藏...YEAH...











聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

純粹個人意見...請大家多多指教呢..


沒有留言:

張貼留言