2014年10月22日 星期三

GROUP BUYER 團購之旅下一站 ~ HAIR DE HOME

GROUP BUYER 團購之旅... 

十月十八日星期六下午一時準時到站...HAIR DE HOME ...

環境同 GROUP BUYER 提供的相片差不多...

只是光暗的問題...

我唔想太張揚...未有影相做紀錄...












PLAN D...




















老實說...我其實有少少驚驚地...

我的頭髮已經好耐未有沾上顏色...

好唔容易可以一頭烏卒卒...

早幾年電髮...為左睇落靚DD...染左淺棕色...

我最怕一染左以後...一路 KEEP 住要染...

唔染的話...黑髮一生出感覺就好怪...

我希望可以堅持下去...唔好染...

我選擇的 PLAN D 未有染髮一項...

不過...電髮...

我就有點怕 HARD SELL 我染髮呢...
























坐低二十分鐘左右...有個小姐幫我洗頭...

為左方便髮型師一對二...

洗完頭以後...我就安排坐在一位靚女的背後位置...

着牛仔褸一位...正是我的髮型師...DICKY...

我自己本身未有心目中的髮型...

DICKY 俾左好幾本髮型書我參考一下...

又提供左不少中肯的意見...

我自己想電大圈...不過...

我的頭髮髮質偏軟...

電就一定要電曲少少...唔可以全部用大圈...

一部份用大圈...一部份用中圈...會恰當少少...

待日後曲髮可以持久一點...

事實上...DICKY 唔係第一個咁講啦...

捲髮的時候... DICKY 依然未有建議我染髮...

心頭大石可以放下了...

電髮的途中...DICKY 送上左一杯水...

DICKY 的服務態度...我覺得滿分啦...



























我偷偷影低左...

剪完髮同電完髮的一刻...

我坐到有少少呆滯了...笑唔出啦...

























整個過程大約四小時...

曲的程度同我想像差不多...

我就是喜歡中間開始曲到尾...

睇落可以呃下人...

我試過...全頭曲...

從頭到尾的師奶模樣...我唔要呢...

























GROUP BUYER 提供的服務性質團購...

我唔敢 100% 保證...

不過...我親身試過...一次...

絶對有信心試第二次...

有興趣可以去睇睇... GROUP BUYER 的 HAIR DE HONE 團購優惠...




聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

INSTAGRAM

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

服務由 GROUP BUYER 提供...

沒有留言:

張貼留言