2014年10月20日 星期一

◕‿◕ GROUP BUYER 團購服務之旅

當人人迷上團購...我依然未有隨波逐流...

事關...經常聽聞貨不對辦...


我自己就怕怕了...


老實說...我只團購過 K 字頭的套餐...


幸好...未有任何不快...


只是排隊排得耐呢...


當多人團購...自自然然多人啦...


我絶對理解...可以接受啦...


對於我...團購算有一個好開始...只可惜...


我一向抗拒服務性質的團購...因為...


我自己耳仔軟...好怕服務期間有人會 HARD SELL...

我怕自己睇漏服務條款...出現額外收費...

我唔希望不愉快呢...

有人邀請我試一試 GROUP BUYER 的團購美容優惠服務...

我就一口應承左...期望可以打破自己的偏見...

GROUP BUYER 團購家...











GROUP BUYER 的詳細介紹...

有興趣請自行移師 GROUP BUYER 睇睇...









GROUP BUYER 加入會員申請方法簡單...

只需填上電郵...暱稱同密碼...唔需要填一堆資料...













不過...一定要睇清楚條款保障自己...






以後登入只要填上電郵同密碼就 OK 啦...















GROUP BUYER 有八個分類...









每個分類入面會有其他選擇...

客人可以根據自己的需要尋找...















我面珠容易敏感...唔敢冒險...

選擇左頭髮護理...

我係自己自由選擇商戶...好似神秘顧客去試試呢...

我根據自己需要選左 HAIR DE HOME...




















按下立即購買前...我有睇過商戶介紹...
























位處旺角...唔識可以睇地圖...

地點就腳...我可以放心...
















賣點...條款同細則...

一定要小心睇...避免自己出現問題...














我選擇的服務見到 GROUP BUYER 優質保證...














GROUP BUYER 的承諾...



















按下立即購買會見到有六個 PLAN 選擇...

我選擇左 PLAN D ...價值二百九十八元...
























可以選用PAYPAL...信用咭...網上付款...

直接存入恆生銀行帳戶...
















付左款就可以在我的優惠券見到自己購買的優惠...

下載優惠券就可以用啦...












優惠券可以隨時用...

我打去預約左十月十八日下午一時整頭...

欲知團購整頭得唔得...記得留意日後分享...

待續...







聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

INSTAGRAM

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

服務由 GROUP BUYER 提供...

沒有留言:

張貼留言