2014年10月27日 星期一

❤ 幸運之神眷顧 ~ LITTLE TWIN STASR 瓷碟

一個全職師奶仔的快樂可以好簡單...

只要偶然捐窿捐隙揾到 JETSO ...我就開心了...

SANRIO STAR DINING 限量版 LITTLE TWIN STARS 餐碟...

LANGHAM PLACE 消費買滿 $800 就可以加 $30 換購餐碟...

可惜...我一路未有因為兩隻靚靚餐碟去消費...

機緣巧合下...我發現 U FOOD 舉辦有獎遊戲...

有二十個名額可以得到一對 LITTLE TWIN STARS 陶瓷碟...

我當然參加啦...
























不過...結果公布左一星期...我依然唔知呢...

只怪自己未有記住公佈結果日期...

幸好...發現的時候唔算太遲...

當我發現自己成為其中一位幸運兒...我超級興奮呢...

領獎通知書原來一早發出...但...我未有收到...

查詢以後...我發現自己打錯左電郵...

UFOOD 即時重寄領獎通知書俾我...

我可以失而復得呢...

收到領獎通知書...我就打電話將喜訊通知我老公啦...

第二日就雞咁腳拎住領獎通知書去鰂魚涌領獎...

原來...唔係即時拎瓷碟回家...

我係要拎換領信自行到 LANGHAM PLACE 換呢...

十月十八日出旺角整完頭髮...我就去換啦...























我忘記影相就已經急急包住了...

原諒我未有 SHOW 瓷碟全相...


























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


INSTAGRAM


純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言