2014年12月12日 星期五

❛◡❛ 狂徒抗旱記

狂徒的徒...其實是取其音...

塗...點解???


靜雞雞同你講個秘密...


差不多乾燥時節...我就已經密密狂塗啦...


一日二十四小時...我唔會讓肌膚感覺乾...


我會半夜起身塗一塗呢...


不過...我好有要求...


唔潤唔塗...唔香唔塗...


我希望搽一次滋潤感可以 KEEP 耐少少...


我希望可以令自己一身香噴噴...引誘...某人...

唔好諗埋一邊呀...其實...

我目的明確...希望吸引小女加入狂徒行列...

濕疹人應該清楚...天氣轉...

一定要不停保濕...唔可以讓皮膚有機會乾...

皮膚一乾就死啦...紅...腫...脫皮就會一一出現...

可惜...小朋友唔知驚...

只有皇帝唔急太監急...由我引誘小女狂徒...

第一誘...ESPOIR BODY LOTION - ROMANTIC IN PARIS...

第一日小女已經受誘啦...























兩個人用好快就已經 KO 左半支啦...

滋潤足夠一整晚...

























第二誘...BODY BUTTER DUO BEURRE CORPOREL...

香味較為濃...我自己麻麻...

不過...小女竟然獨霸...自己一人用了...

用完我要回購...

























第三誘...NATURE REPUBLIC PERUME DE NATURE BODY LOTION...

香味較為清幽...

























AQUEOUS CREAM...濕疹人用...滋潤足夠...

我要小女用作打底...唔可以一下就搽其他潤膚產品...

我自己面珠敏感的時候...用作洗面...用作滋潤...

AQUEOUS CREAM 幫到我...

敏感好快治理好...



















聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


INSTAGRAM


純粹個人意見...請大家多多指教呢...



免責聲明 ~ 

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言