2014年12月1日 星期一

讓肌膚保持彈滑 ~ COLLISTAR 強效緊緻霜

今時今日...肌膚只有滋潤唔足夠...

一定要做到緊緻...避免肌膚變得鬆弛...


COLLISTAR 是身體護理的專家...巿場上的領導者...

COLLISTAR 研製出一系列能夠塑造出女士完美身段及肌膚的產品...


根據最先進的美容皮膚學上的研究...提供高效能及能針對每一種肌膚的產品...


COLLISTAR 強效緊緻霜...
























含強效成分...有效保護骨膠原及纖維蛋白...


達至緊緻的功效...同時保濕...滋潤肌膚...


亦能對抗游離基...預防衰老...


用後肌膚即時變得柔軟,...嫩滑...回復青春...


適合任何皮膚...

























大大瓶...四百毫升...























價值五百三十元...
























白雪雪的強效緊緻霜...滿滿一瓶...

睇到已經令人感覺滿足...

























緊緻霜潤而不膩...我鍾意...

可惜...我覺得香味唔太適合我...

稍為濃左少少呢...



























沖完涼輕輕抹乾肌膚水份...

我就在有需要的肌膚上打圈按摩...

讓肌膚得到滋潤...

我的小腿鬆泡泡...一定要勤力按摩一番...

搽完感覺滋潤...唔會話好油...

緊緻霜可以提供足夠滋潤...唔需要額外添加潤膚產品...


























搽左十日...小腿好似未見有特別的緊緻感...


























我最緊張的肥脾脾...一定唔會遺漏...
























肥脾脾就好似有少少 FIRM 左...

感覺滑溜溜...睇落有少少光澤...




















聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

INSTAGRAM

純粹個人意見...請大家多多指教呢..

是次產品由 THEZTYLE.COM 提供...

沒有留言:

張貼留言