2015年1月8日 星期四

❛◡❛為你着迷 ~ 冰河泥海藻保濕黑面膜 @ 森田藥粧

小女小五的第二次考試一月七日開始了...

短短五日的考試...其實...

準備的工夫絶對不少...

我們的聖誕假期用作温習的時間多過玩...

第一次考試成績唔理想...我們真的不能鬆懈...

期終考...考的範圍唔少...

始終小五的課程太緊湊...好怕温唔切呢...

不過...考完試後就可以好好享受農曆新年的假期...

唯有...忍耐一下啦...

考試前的一星期...我緊張過度...

老實說...我自己考試都唔會咁緊張呀...

食不安...瞓不安...睇落好 DRY ...

只有...敷一敷 MASK 補一補...

森田出品...火山泥小白花潤白黑面膜...

唔怕出現敏感...令我越來越愛森田...

唔想煩多一樣...我就用...

冰河泥海藻保濕黑面膜...


























撕走珍珠紙就可以敷上面珠啦...


























面膜剪裁好好...差不多覆蓋全塊面珠...

布質地的面膜敷上面感覺特別舒服...面膜好貼面... 

凍的天時敷面膜...我怕凍到震...

幸好...敷的時候...

天氣不是太寒...可以好好享受短短的十零分鐘...

讓我在繁忙的時候偷偷閒...




















面膜敷大約十至十五分鐘...

面膜餘下的精華唔算多...

























輕輕拍打面珠...面珠就會慢慢吸收...

面珠充滿水分...摸落唔怕 DRY ...

憔悴的樣子唔見左...我已經滿足了...

只用一塊半塊...效果一定未能一時三刻出現...

即時保濕適合我現在的需要就足夠了...

考試日子...我只會用森田...

打救一下我未有時間打理的面珠...

其他品牌的面膜...我唔係唔鐘意...

只是...用左好多森田出品...

未有令我敏感...我就信森田出品唔會為我增添敏感的煩惱...

日後森田的出品係唔係一定唔會令我敏感...我不能一下子下定輪...

始終...護膚品對每一塊面珠有不同的反應...

我唔知你明唔明我想表達的說話...簡單一點...

我想講...

唔想煩的日子又想打理面珠...一定要用合適自己的品牌...

避免出現麻煩...增添自己的煩惱...



























冰河泥 ~ 純淨天然並富含多種礦物質成分...能迅速滲透肌膚...有效淨化...保濕及維持肌膚彈性...

海藻 ~ 保濕...修護...柔嫩肌膚...

玻尿酸鈉 ~ 超保濕因子...可持續全面鎖水...避免水分流失...能讓肌膚水嫩...緊緻有彈性...

蘆薈 ~ 舒緩...保濕...調理肌膚...

小分子玻尿酸 ~ 能迅速直達角質底層...與大分子玻尿酸互相撘配...保濕效果更卓越...























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

INSTAGRAM



純粹個人意見...請大家多多指教呢...




免責聲明 ~ 

產品由品牌 森田藥粧 提供...

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言