2015年1月12日 星期一

◕‿◕ 唔敗唔舒服 ~ ZALORA 自家品牌

ZALORA 網購平台有多個名品牌...

原來...ZALORA 自家一樣有品牌...









ZALORA 由駐新加坡的自家設計團隊一手打造...


系到包括男女裝...


品牌旗下 LOVE ZALORA 系列的設計清新年輕...是潮流達人的最佳選擇...


ZALORA PREIUM 走高檔 HIGH FASHION 路線...適合講究服裝質素的人...


ZALORA COLLECTION 系列主打大方得體的辦公室服飾...


一輪介紹...去相睇睇 PRODUCTS ...

鬆身垂肩 T-恤...


撞色文字和捲邊袖口...

感覺型格...
















喱士細節上衣...

鉤織細節配透視衫袖設計...

性感但不失斯文...










裹飾連身裙...
淺紫色裹飾連身裙...花卉圖案配褶疊細節...
花卉圖案唔會太誇張...好岩平日着...
我自己特別鍾意不規則的裙腳...








可是...實在太多衫了...能敗家...

但...女人點可能只睇唔買呢...

咁我買鞋啦...

MY FIRST CHOICE...民族風印花輕便鞋...

黑色刺繡印花配閃面...感覺神秘...

不過...冇我碼...

















鉤織輕便鞋...

白色背有印花設計...清純可人...

又冇我碼...灰爆...





















民族風印花輕便鞋...

米黃色對比刺繡印花...顏色襯得好好呢...

個天一定唔鍾意我...冇我碼囉...

















自己買唔到...依然死心不惜...

一定要敗家先安樂...

小女睇中左...心形印花輕便鞋...

落單買啦...不過...

















買滿一百五十元有免費送貨喎...

睇下一對睇下一對...一共 ORDER 左五對鞋...

唔好誤會...我只佔當中兩對...

一對蝦子餅...

一對小女...一對細妹妹...


























四對女裝鞋係唔係好似一朵花呢???
























ZALORA 心型印花鞋子...同網圖一樣...

唔存在色差問題...

小女好喜歡這對紅鞋子呢...




























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

INSTAGRAM


純粹個人意見...請大家多多指教呢...



免責聲明 ~ 

資料由 ZALORA 提供...

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言