2015年1月6日 星期二

❤ 甜在心 ❤ ~ 朱古力

冬風吹到咀乾乾...

好想飲少少甜飲潤一下...

入手左兩盒即沖熱朱古力...

啡色盒的 SWISS MISS 濃朱古力...

藍色盒的 SWISS MISS 棉花糖朱古力...

讓自己可以多一個選擇...

事先聲明...朱古力在我心中依然不能取代咖啡...

























SWISS MISS 濃朱古力...

包裝上有沖製方法同營養資料...

























一盒八包...



























撕開包裝...朱古力粉已經聞到濃香的朱古力味...

飲起上來有少少甘味...我好鍾意呢...

濃朱古力果然濃...一定要回購...

























題外話...我用煤氣公司遊戲換來的變色杯沖朱古力...

睇到杯子慢慢變色...小女好新奇...不停問點解...

小朋友果然有一份傻傻的童真...

























SWISS MISS 棉花糖朱古力...

包裝上有沖製方法同營養資料...



























一盒有八 SET ...一 SET 有一包朱古力粉同一包棉花糖...

























彩色的棉花糖放上朱古力上...

睇到心花怒放...心情大好呢...

小時候...我媽媽偶然會買三花牌的棉花糖朱古力沖俾我飲...

我記得...攪多兩攪...棉花糖就會溶了...

這個棉花糖下場一樣...只是速度好似慢少少...

飲落我就覺得稍為甜左少少...

可能...我的杯子太細了...

跟份量沖味道應該好好多呢...


























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB


PIXNET

INSTAGRAM



純粹個人意見...請大家多多指教呢...


免責聲明 ~ 

本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...

不代表品牌的言論同立場...

如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...

如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言