2013年8月28日 星期三

大彈 ~ 青衣城東海酒家

八月二十三日...星期五...

突如其來的外出晚飯...

點知...齊齊彈...

總括出一個差字...

老實說...一個差字已經厚道...

我們這一家一定唔會再去...

三大一小...一行四人...

八點多了...青衣城食肆好多要等位...

唯獨東海唔需要...我們就去了...

小女行快幾步想攞位...

門口小姐竟然扮睇唔到我個女...完全唔理...

我走過去講先招呼...服務可想而知...

不過高處未算高...點餐見真章...

撞岩東海邁向三十周年有美食推介...

以為好彩啦...誰不知...

餐牌有六個特價美食...每位可以點兩個...

我唔太明...問一問啦...

待應答得好悔氣囉...好似唔想做生意咁...

我們食飯...好似受氣咁...

未食已經谷住一肚氣...

唔係一個半個侍應的問題...大部份侍應十問九唔應...

我覺得服務態度真的奇差...

我直頭有衝動起身走人...

我們點了特價美食...

半邊龍蝦伊麵底...

龍蝦肉唔得...一點不爽脆...

伊麵...我一早已經估唔會多...

不過...比我預期還要少...

好似幾條芽菜伴碟咁...

清蒸鮑魚仔...

完全唔掂...鮮味唔好講...味道一樣冇...

椒鹽九肚魚...

厚粉到不得了...椒鹽完全唔見囉...

點錯左的翅...

腥味十足...味道唔覺...

我們本身 ORDER 左半隻雞...

等左好耐...唔問完全唔知原來 SOLD OUT囉...

超級離譜...

所謂的美食...全部唔熱囉...

其實...如果...咁差...

唔做回饋好過做囉...

唯有加單叉燒...

叉燒不過不失...普普通通...

京葱豬頸肉...

京葱超多...豬頸肉少少...

食落好香口...味道好好...

我們點了擂沙湯丸...一人一粒...

厚粉左少少...芝麻唔太夠...

壽包兩個...一人半個...

包多涵少...大大粒咸旦黃...蓮蓉少...

咸味重過甜味...我們唔太鍾意...

我們已經不是要求高...異口同聲彈...

一定唔會 LIKE ...一定唔會再去...


聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言