2013年8月7日 星期三

MIHK的蝸牛PRODUCT

 
人所共知...韓國出好多...蝸牛產品...

原來...我們的地方...一樣不甘示弱...

香港品牌香港製造的彩豐行推出左蝸牛極致全效修護滋養面霜...

JOSERISTINE 一向走樸素路線...包裝實而不華...

價錢相當實惠...五十毫升價值一百四十五元...

紙盒兩旁同後面印有中英文簡介...

紙盒底部同樽身底部印有最佳使用日期...

不過...開封後使用期為四個月...

面霜用上吱裝...吱裝有一個小蓋蓋住出口位...
面霜呈白色 CREAM 狀...有點稠...

我覺得有點桃香味...香味好怡人...

CREAM 比我想像中容易推開...

推多幾下...面珠已經吸收左...

可是...太滋潤啦...唔太岩我...

或者撞岩近日濕度太高...我覺得有點膩...

天氣乾燥的日子我諗會較為合用...我講我自己...

有日濕度低左...用後感覺唔錯...摸落好清爽...

所以...我想乾性肌的 SISTER 會較為合用...

簡介一下  ~

蝸牛極致全效修護滋養面霜具高度修護能力...

質感纖薄...潤而不膩...蘊含豐富蝸牛濾液精華...

純度高達99%...精華更源自南美蝸牛...

具有多重美肌功效...快速滲透肌膚進行修復...

補充膠原蛋白...擊退細紋...提升彈力...

能促進有機摩洛哥純堅果油及可可巴油等多種天然滋養成分...

肌膚從此變得緊緻細滑...水潤柔軟...

回復嬰兒肌膚般幼嫩...

高濃度蝸牛濾液精華...增加肌膚彈力...

令肌膚回復幼滑...細緻...

有助減淡暗瘡印及色斑...

有機摩洛哥純堅果油...蘊含豐富維他命E...能延緩衰老...

保持肌膚水分...修復乾燥粗糙肌膚...



聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言