2013年8月26日 星期一

面珠的第二十一天 @ BRTC 嫩肌護膚精華


第二十一天啦...繼續分享進度啦...

第十四天...我的額頭...

平滑左少少...

第二十一天的時候...我的額頭...

變化不大...
第十四天...我的 NOSE 位...

NOSE 位毛孔細左...不過...有粒豆豆...

第二十一天的時候...我的 NOSE 位...

毛孔細緻左...豆豆唔見左...

第十四天...我的右面...

面珠豆豆明顯好左好多...肌膚細緻左...

不過...有暗粒...

第二十一天的時候...我的右面...

暗粒依然存在...不過...豆豆好似未有出現過...







聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言