2013年8月30日 星期五

密密敷 @ 森田藥粧 ~ 瞬間緊緻保濕組合 # PART 1

六月中收到森田藥粧寄給我的驚喜...

好抱歉...一直未有時間可以分享一下用後感...

大人細路放暑假...暑假玩完...

開學前...

終於可以用第一 SET 啦...

我選擇用...瞬間緊緻保濕組合...

~ 類蛇毒胜肽緊緻提昇面膜...

~ 類蛇毒胜肽緊緻提昇白潤眼膜...

~ 魚子精華保濕原液面膜...

我唔會一篇文出哂一個組合...

打算分 PART 1 同 PART 2 ...

PART 1 分享類蛇毒胜肽緊緻提昇面膜...

背後有簡介...
背後頂部有最佳使用日期...
台灣製造...
一片入...創新天羽絲隱形彈力面膜...

能吸附八倍的精華液...更透薄...更貼面...

使用瞬間緊緻保濕組合前...

我的面珠...

我的 NOSE 位...
撕開包裝袋...已經睇到滿佈精華的面膜...

面膜好薄...用前要慢慢撕走好多小孔的珍珠紙...
敷上面膜...面珠唔會有焗促感...

MASK 真的好透薄...好貼面...

沒有令我有一點唔舒服的感覺...

唯一...只是下巴位...精華不停滴...

一路敷...一路用手接的精華...

敷十至十五分鐘就可以啦...

輕輕拍打按摩...精華好快會吸收左...

面珠會有緊緻的感覺...有層保護膜咁包住面珠...

毛孔有立即收細...我鍾意...
簡介一下 ~

持續緊緻肌膚...撫平細紋...臉部肌膚青春彈嫩...

類蛇毒胜肽 ~ 滋潤肌膚紋理...有助抑肌膚神經收縮...

幫助撫平皺紋...細紋和表性紋等...

膠原蛋白 ~ 具有保濕...滋潤...修護肌膚...

加強皮膚組織性與柔細度功效...

紅石榴萃取 ~ 預防肌膚老化及幼紋再生...更有美白功效...

有機夢蝶草 ~ 有效減少肌膚玻尿酸流失...

幫助肌膚更水潤保濕...抗發炎...抗氧化...捕促自由基...抗菌...






聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :
BEAUTY LIFEBECB
THEXXXXXYAHOO
ASW

QOOZAUBEAUTY
ELLEF&B

SHEMYAGEBLOGDB 
SINA
BLOGSPOT
SALADB
純粹個人意見...請大家多多指教呢...

5 則留言:

  1. hello~ 係咪好詭異呢~ 我來了!! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度未摸熟...揾左好耐先知道你留言...

      刪除
    2. 唉... 我真係比佢搞到頭都大埋....

      刪除
    3. 我同你一樣...頭爆了...

      刪除
    4. 你快d set返唔洗打驗碼la~ 好難睇吖))) ><"

      刪除