2013年4月3日 星期三

♥ 我愛✿香不愛✿ ~ ELIZABETH ARDEN RED DOOR AURA

行過留有陣陣香...那個女人唔想呀???

最好可以在異性心中留下香香的形象呢...

香水...我中學已經會用了...

沒有鍾愛的品牌...只有鍾愛的香味...

我最愛用 BODY SHOP ~ MOON FLOWER...

唔知有冇人用過呢???

我的蝦子餅就是全靠 MOON FLOWER 吸引回來呢...

香真的能吸引異性...唔係講大話呀...

不過...自從有了小朋友...我就少用香水了...

身懷六甲...老人家話大肚婆唔好聞太多化學物...

生左小女...老人家話BB唔好聞咁多化學物...

久而久之...我就沒有用了...

好懷念那可以迷人的花香呢...雖然...我愛花香...

不過...我不愛收花...

送我一束花...倒不如送我一瓶花香味的香水...

一束花頂多只有幾天命仔...一瓶香水壽命長好多...

ELIZABETH ARDEN 推出左 RED DOOR AURA 香水...

一百毫升價值四百三十二元...

背後印有簡介...底部印有 MADE IN USA...
香水以經典的紅門作藍本...是品牌最鮮明的標誌...

象徵女性對美麗的期待...用上通透的門形玻璃瓶設計...

兩邊以紅色作點綴...與銀色瓶蓋上的紅色蓋頂互相呼應...

將 ELIZABETH ARDEN 矢志為現代女性敝開美麗之門的故事細說出來...

RED DOOR AURA 是品牌最具代表性的紅門香水系列的延續...

配合怡人的香味...展現出都會女性的自信...聰慧...柔美...

香水的初調由覆盆子...佛手柑...小蒼蘭混合而成...

中調以清幽的橙花...玫瑰...茉莉花調配...

再配合琥珀...檀香的基調...盡顯時尚優雅的都會魅力...

閃令令紅色外盒已經充滿紅門的感覺...

打開外盒...忍不住驚嘆左一下...

長方型樽身...銀色樽蓋...

嘩...感覺好幽雅好高貴呢...

突然覺得自己好似貴婦呀...呵呵呵...

銀色的樽蓋...蓋子上刻有品牌名...

同一般香水一樣...用噴裝...

噴香水唔係求其隨便噴架...

要噴就噴可以一舉手一投足就散發香味的位置...

我會噴...耳背位...讓我一撥長髮香味就隨髮而散...

我會噴...手腕位...讓我的手一動香味就飄來飄去...

噴上香水...感覺全個人香噴噴...

聞落有點點 SWEET SWEET 的味道...

不過...SWEET SWEET 的味道帶有一份穩重的感覺...

充滿住成熟的女人味呢...

紅門香水聞落不是清幽淡淡的...有陣陣馥郁的花香...

不過...香味唔會太過火...

我好喜歡呢... 香味令人心情舒暢...

生活不一定趕住趕住...可以悠悠閒閒呢...

做一個儀態萬千的淑女...享受一下生活...

KEEP 住開心...對自己好一點...

心境唔老...人自然唔會老...

女為悅己者容...其實...女人打扮是為了吸引異性...

香味可以幫你令異性想靠近你...但...

太濃的香味會令男人感覺你俗不可耐...令男人卻步...

迷信的人會買桃花旺旺自己的人緣...我唔認同...

我覺得買一支合適的香水好過買一株桃花...

桃花只是一個意頭...放到凋謝就要 WASTE...

而香水可以日日用...用實際行動吸引異性...

你諗諗對不對???

用香水最怕是一噴一刻香...要不時噴一噴...

紅門香水持久度不錯...香味不是一時三刻...

半日香味依然有...可以一噴走天涯...

可以去一個街...唔需要中途補一補...






聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :
BEAUTY LIFEBECB
THEXXXXX
YAHOO
ASW

QOOZAUBEAUTY
ELLEF&B
SHEMYAGEBLOGDB 
請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言