2014年9月10日 星期三

❤ 我們去左朝聖啦 ~ LITTLE TWIN STARS 100 BITES

LITTLE TWIN STARS CAFE 九月一日開學日隆重開業...

進軍旺角朗豪坊十樓...等待粉絲朝聖...


LITTLE TWIN STARS 主題... 100 BITES ...


勢頭不下於 MY MELODY & KUROMI POP-UP CAFE ...


長長的人龍已經一步步移過對面...


排隊唔知排幾耐...一直未敢去 MY MELODY & KUROMI 排呢...


呆等食一餐...恕我未去到瘋狂的程度...


幸好...100 BITES 採用了派籌方式...

營業時間分為 LUNCH ... TEA ... DINNER ...


每餐兩個時段...每個時段各有二十個籌...額滿就明天請早啦...


我可以博一博...食到就食...


九月六日...星期六...


我們十點五十分到場...


人龍已經在兩間 CAFE 各自出現...好多人呢...


在場有工作人員指示...唔怕出現混亂情況...


十一點派籌...一個接一個...好有秩序...


我見到攞到籌的人開開心心咁離開...


一定是選擇自己想要的時段呢...


唔知我們會唔會排到 LUNCH 時段...


第一時段滿左...只有第二時段了...


一點至兩點半...一點一定可以準時入場...
























可惜...一個多小時唔知去邊...

好彩...有 SANRIO 星級甜品學府...

可以讓我們排下影下相...打發一下時間...

時間尚早...人流唔算太多...唔需要排好耐...



























影完岩岩好...可以上去食 LUNCH ...

一去到唔需要等已經叫號安排入座...

誰不知...竟然安排一張二人枱加一張圓櫈俾我們三口子...

我當然唔制啦...一張枱仔點放三份餐呀???

剛好有客人埋單走人...三口子隨即換另一張枱...



















CAFE 有兩個靚靚的卡座...

可惜...我們只有三口子...

未能有緣坐 LALA 同 KIKI 的卡座...只供四至六人...

只有靜待卡座的客人離開...我們就快快手手咁影相留念...



















其實...CAFE 同我想像有一段距離...

佈置唔算吸引...我覺得有點求其呢...

值得影相留念的地方太少了...

我只見一對 LITTLE TWIN STARS 公仔供客人影相...

出手未免低左一點...

餐牌分左三塊...我只見其中兩塊...



















請問你想食咩呢???


























三口子點了三個餐...

100 BITES BRUNCH...百嚐全日早餐...

100 BITES EGG BENODICT...百嚐班尼迪克蛋...


士多啤梨窩夫配雲呢拿雪糕...


LITTLE TWIN STARS COOKIES...


LALA 士多啤梨香橙特飲...


KIKI LATTEE...


LALA CAPPUCCINO...


COFFEE 賣相好吸引...我唔太捨得飲入口呢...





















一睇已經聯想到 KIKI 同 LALA ...

味道又好...值得一讚...




















LALA 士多啤梨香橙特飲...顏色吸引...

入口甜甜酸酸...岩哂小女口味...

























ALL DAY BREAKFAST...一塊星星薯餅...

我想是唯一聯繫了...

味道唔算特別...不過不失啦...





















班尼迪克蛋...唔係插左一支星星旗...

我完全想像唔到同 LITTLE TWIN STARS 有何關係...

不過...味道出乎意料的好...

一切開有蛋汁流出...好似食蛋太軟咁...

配上煙三文魚...味道好夾...





















二人行...一人一份...

你切俾我食...我切俾你食...感覺好浪漫呢...




















見到一份咁 COLORFUL 的 窩夫...小朋友一定從心笑出來呢...






















士多啤梨窩夫配雲呢拿雪糕...頂頂有一塊白朱古力星星牌...

配上一粒粒粉色系的棉花糖做襯托...勉強可以想像啦...





















杯子蛋糕...下午茶限定的星星班戟...我覺得最有心思...

賣相最令人想到 LITTLE TWIN STARS 的兩道食物...

可惜...我冇得影...

印有 KIKI 同 LALA 的曲奇...一塊十元...

你要有心理準備...曲奇不是賣味道啦...





















十分感謝我的老公同我的女兒...

晨咁早陪我去排隊...食個 LUNCH ...

陪我渡過左一個愉快的星期六...





















如果唔需要排隊...我想去多次...

不過...一定揾多一兩個人...

我想坐 KIKI 同 LALA 的特色卡座呀...























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

INSTAGRAM

純粹個人意見...請大家多多指教呢..

沒有留言:

張貼留言