2014年10月29日 星期三

轉天氣靠哂你 ~ 三果鱷魚肉湯 @ 合昌野生鱷魚肉

如果一年前...睇我的日誌...

有冇依稀記得...說不出的...

回想起入秋以後的日子...我自己怕怕了...

小女氣管敏感發作...日咳夜咳...咳過不停...

睇好幾次醫生依然無補於事...想起依然陣陣痛...

幸好...遇上了...鱷魚肉...

我唔可以好肯定話鱷魚肉有效...不過...

小女咳的情況的確有改善...

難道因為你 ~ 鱷魚肉...

當時...我唔係隨隨便便入手...上網揾過睇過...

選擇左有口啤的合昌野生鱷魚肉...

果然有料到...氣管咳咳暫時停一停...

合昌野生鱷魚肉的確讓我放下心頭大石...

寒涼天氣來了...

我唔會坐以待斃...等氣管咳咳出現...

煲一煲鱷魚肉湯飲一飲...及早預防一下...

三果鱷魚肉湯...三人份量...
























三果...天山雪蓮果...蘋果...無花果...是也...

天山雪蓮果...去皮切件...

蘋果...切四件去芯...

無花果...洗淨...

瘦肉二十元...汆一汆水...

南北杏...杞子...蜜棗一粒...薑數片...

主角鱷魚肉兩両...合昌出品...

























鱷魚肉汆一汆水...聞落依然有少少腥味...

煲鱷魚肉湯...落薑片只能去到少少腥...

小女一飲就飲得出鱷魚肉湯的味道...

不能呃人呢...不過...

我竟然誤打誤撞去除鱷魚肉腥味啦...
























九大碗水...加入所有材料煲...

中火煲兩小時...再轉小火煲一小時...

湯色會慢慢加深...


























上碗前...略加少少鹽已經足夠了...

三果鱷魚肉湯好清...唔見有油...

飲落好清甜...不過...

完全唔覺...鱷魚肉的腥味...

小女十分欣賞呢...

想唔到三果同鱷魚肉相交...腥味竟然會不知不覺唔見了...

一煲湯...一人兩碗就清光了...

三果鱷魚肉湯一定要 ENCORE 再 ENCORE ...

讓氣管咳咳唔會有機可乘...

























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY


BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE


FANPIECE


SEEWIDE


MYBB

INSTAGRAM

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

產品由品牌合昌提供...

沒有留言:

張貼留言