2020年6月16日 星期二

養生要養生一族 ~ 皇牌。檸檬薑

我胃寒...經常胃脹...經常胃痛...
明明知食薑可以驅寒...不過我就係怕薑太辣唔願入口...
不過...胃痛密左...
我就知道真係需要幫個胃驅一驅寒...
燉檸檬薑係傳統養生食品...有助驅寒去濕...
屋企未有用具同時間俾我慢慢燉... 
想飲就要買...
養生一族皇牌。檸檬薑
採用新鮮西西里檸檬...混合老薑及小黃薑...再配合冰糖燉製12小時...
過程不加水、不加防腐劑及無添加劑...
採用天然冰糖...中和左薑既辛性...減低左上火及燥熱情況...




















1樽600g大大樽...一扭開蓋已經可以聞到令人精神一振既檸檬味同薑味...
用料十足...入面係好多檸檬片同薑片...
可以就咁食...可以沖水飲...



















我就選擇每朝早沖水飲...飲落係少少酸酸甜甜...
飲完喉嚨有少少微微温感...令喉嚨好舒服...
檸檬皮食落未有苦澀味...
薑食落未有太辛太辣...微微辣...好易入口...我接受到...

























養生一族有一隻黑糖檸檬薑...可以改善宮寒...想暖宮就要試下...

皇牌。檸檬薑
增進食欲
活血驅寒
殺菌解毒
預防感冒
和胃潤肺
美白養顏
補充維他命C
增強抵抗力

網購落單簡易方便
🛒即日至30/6 
全單85折 📦1樽包郵
超推介大家買嚟試下:
自助落單:https://www.health-g.hk



免責聲明 ~ 
產品及有關資料由該品牌提供...
本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...
不代表品牌的言論同立場...
如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...
如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...


沒有留言:

張貼留言