2020年12月24日 星期四

網購童裝 ~ Balabala

⭐️🌧個樣唔似淑女...行為動作又似男仔...

街外人好多時會話阿囝點點點喎...

初初我會糾正番...其實...佢係女仔黎架...

不過...講左唔知幾多次之後...我就決定放棄了...

⭐️🌧大個啦...係時候要打扮一下...

我想嘗試幫⭐️🌧打扮女仔一點...



❤️Balabala❤️ 係一個專門售賣童裝品牌...













由BB size 去到中童 size... 款色多多...

休閒風有...文青風有...運動風有...公主風一樣有...集結左唔同風格衣物...

一定可以買到岩心水...

🌈Balabala 有幾間門巿... 

✅奧海城

✅德福廣場

✅皇室堡

✅將軍澳中心

門巿對於我有點遙遠...

我發現 HKTVMALL 有得買...

入手左一件衫仔同一條半裙打底褲...












🛒https://www.hktvmall.com/hktv/zh/search_a?keyword=BALABALA&bannerCategory=AA22000000000

HKTVMALL 有時會有折扣優惠...想入到平貨就要留意住...

⭐️🌧一上身就有少少男扮女裝感覺...












一紥番起條辮仔就似番個女仔...好得意...












我摸過衣物質地好柔軟好親膚...

咁就會着得舒服...唔怕星雨會着到敏感...

要讚一讚衣物洗左幾次未見起毛頭...仍然好新淨...

唔怕洗兩三次就已經殘殘舊舊咁...品質好讚...












用家話裙裙好靚靚...多謝媽媽買裙裙俾我...













即係用家同樣好滿意...












#HKBLOGGER #BLOGGER #MAMABLOGGER #HKINFLUENCER #INFLUENCER #HKKOL #KOL #親子blogger #親子kol #親子influencer  #COOLHKG #童裝 #balabala #hktvmall 


FACEBOOK 專頁 : https://www.facebook.com/mrmoon.renelee

INS

聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk


免責聲明 ~ 
產品及有關資料由該品牌提供
本文發表的每一字一語內容全屬個人意見同感受...
不代表品牌的言論同立場...
如需獲得更多資訊同協助...煩請直接聯絡品牌查詢或尋求相關專業意見...
如從而引起的任何損失或法律糾紛...本人概不負責...

沒有留言:

張貼留言