2013年9月2日 星期一

九月二日 ~ 我和小女的新開始

二零一三年九月二日...

一個小小大的日子...

我和小女一同有個新開始...
















講一講我...

寫 BLOG 已經一段話長唔長...話短唔短的日子了...

當我努力不懈...竟然有壞消息...

YAHOO BLOG 會關閉...攪到大家人心惶惶...

周圍揾地方搬...我一樣...

我一早已經有 BLOGSPOT...

不過...住家一路在 YAHOO ...

靠 YAHOO COPY AND PASTE ...

唔識用 BLOGSPOT 出文...我想...

日後需要時間慢慢摸熟...熟習 BLOGSPOT ...

各位 YAHOO 朋友仔...天下無不散的筵席...

我們以後在 BLOGSPOT 再聚了...

講一講小女...

開學啦...小女升上小學四年級的第一天...

唔知點解...心情好興奮...

可能...小女仍然需要我們...

未能一人準備開學的事件...

小女有幸成為學校的風紀...

風紀分兩組...每組當值三天...

小女每星期有三四五要當值...

八月二十九日已經回校訓練...

小女十分期待第一天當值...

可惜...星期三因私人理由需要請假一天...

不能上學...不能當值...

小女有點失望呢...










聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

ASW

MYAGE

YAHOO


純粹個人意見...請大家多多指教呢...

4 則留言:

  1. 依喥打文章唔難, 但...唔知點搞個setting先最煩...
    唔知道大家何時才適應到「新環境」呢???????

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有問題呀...呢度出左文...COPY AND PASTE去其他BLOG...其他人話睇唔到相...

      刪除