2013年11月4日 星期一

◕‿◕大鄉里出食 ~ 滿記甜品

十月十二日...閒逛旺角...

行到腳好攰呢...

已經一早食到好飽...唔想食...

只想揾地方歇一歇...

一行四人決定食甜品...嗜甜...

滿記甜品開業好耐...不過...

我一次未去過...點解???

我覺得唔值...

一個甜品的價錢...如果自家製...

足夠一家人食啦...

可是...可以享受一下做顧客...

我想我真的大鄉里啦...

想不到甜品竟然要排長龍...

位置坐得逼住逼住...

渾身不自在...想坐多一陣真的有點難呢...

甜品味道唔見得有特別過人之處...

我想 ENCORE 機會不大了...

短短二十五分鐘...盛惠一百一十二元...


























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

QOOZA BEAUTY

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

MYAGE

WESHARE

STYLE-TIPS

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言