2013年11月7日 星期四

◕‿◕ 深層不潤 ~ Dresdner Essenz身體潤膚露

肌膚滑溜...不能單靠天生麗質...

後天保養一樣重要...

一身滑溜肌膚...唔好好滋潤...

只會...糟蹋上天的恩賜...

十多歲我已經開始日日搽潤膚露啦...

希望肌膚唔會咁快走樣...

我唔會獨用一個牌子...

貴的用...平的一樣用...

不過...我唔會開到一支二支...

只會...用完一支開一支...

偶然會回購好用的潤膚露...

DRESDNER ESSENZ 蘆薈檸檬草身體潤膚露...

一支二百毫升...






















吱吱裝...




















開封後六個月要用完...




















乳白色的潤膚露...質地輕盈...

散發陣陣清新的檸檬草味...好自然柔和的香味...




















天時乾燥...肌膚要滋潤...

唔勤力...多多潤潤...

我的肥脾脾同小腿一定首當其衝...




















一定龜裂...一定超級痕...

龜裂同超級痕一出現...

想補救已經太遲了...

只能盡力急救...可是...

急救只能一時止痕...

龜裂的皮膚要回復本來面貎就需要時間好好護理...

早知如此...何必當初呢???

早少少潤膚...唔會用好多時間...

只需要沖完涼...順手搽上潤膚露...

可以防患未然...何樂而不為呢???




















潤膚露一推就散開...小腿好快已經吸收左...




















小腿望落少少閃閃令...

摸落乾爽不油膩...唔怕瞓覺唔舒服...




















不過...滋潤度略為唔足夠...

秋涼日子...我在家依然短衫短褲...

小腿得到的滋潤會因為...周圍接觸而少了...

潤膚露好像只在表面呢...未能深層滋潤...

我要在瞓覺前搽多一次...作最後防護...









聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

QOOZA BEAUTY

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

MYAGE

WESHARE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

產品由品牌 DRESDNER ESSENZ 提供...

沒有留言:

張貼留言