2013年11月5日 星期二

◕‿◕ 長 BOOT 謎思 ~ YESSTYLE 割價優惠

好多 LADIES 講好鍾意秋冬季...因為...

可以着 BOOT 喎...

老實說... BOOT...我真的好少買...

依稀記得...我擁有的寥寥可數...

BOOT 好似只適合高人呢..

長 BOOT 在我心中好像是麻豆的專利...

只有麻豆可以着得靚靚...型爆...

我覺得自己腳短...長 BOOT 唔太襯我...

唔知點解...望落總覺有點怪雞...

我的小腿比較肥...好多長 BOOT 腳筒修腳...

小腿好似紥實左咁...有時穿不下呢...

漸漸我唔敢再試呢...

機緣巧合下...我可以自選鞋款...

免費喎...當然想試試平日唔多點睇的長 BOOT 啦...

蝦子餅贊同我呢...還用心陪我精挑細選呢...

我們選擇了 SO CENTRAL 的撘扣長 BOOT ...

摒棄顯瘦的黑色...選了較為突出的駱駝色...

數天後...滿心期待的長 BOOT 送上門了...

郵包由 HONG KONG POST 速遞...




















長 BOOT 的包裝好好...盒子完好無缺...




















初初其實有少少擔心會好似淘咁...

入面的鞋盒爛掉...鞋子扁了呢...






















嘩...眼睛發光...

忍唔住打電話俾蝦子餅講...鞋子送來了...

質料好好呢...























睇睇 YESSTYLE 提供的圖片...





















睇落好像顏色有分別...其實...

我覺得只是燈光問題呢...

YESSTYLE  鞋正做割價優惠...手快有手慢冇呀...

割價鞋款好多...平底鞋有...高跟鞋有...

短 BOOT 有...長 BOOT 有...隨時平價買到心頭好...

割價優惠有低過五折呢...好抵呀...

一對靚鞋隨手可得...

得到一對靚 BOOT...少不了穿配文...

不過...心思思唔話你知...

待你有空間幻想一下...

穿撘文...待續...




簡介一下 ~

YESSTYLE為亞洲首家提供流行時裝及服飾產品的時尚購物網站...

為世界各地的顧客帶來亞洲設計師的最新流行情報及逾千件時尚服裝及飾物...

致力為亞洲區內的設計師提供最佳平台...與分佈全球各地的顧客緊扣一起...

YESSTYLE 在二零零六年七月成立...

宗旨是向世界各地的顧客展示最新的時裝潮流...

通過卓越網上購物和客戶服務...以及一系列質優而價格相宜的時尚服飾...

為顧客帶來興舊難忘的購物體驗...

YESSTYLE 一直深信時尚生活產品應該是品質優秀...價格實惠...

網上售賣的貨品採購專家嚴選高質素的時裝品牌和時尚產品...

讓顧客可以在多元化的貨品中找到心水貨品...

每位於 YESSTYLE 購物的顧客...同樣享有顧客服務部提供的全面支援...

以及最優質的服務...

YESSTYLE 提供特快郵遞服務...貨品在出貨後的兩個工作天送抵屋企門口...

購物以港幣結算...有多種付款方式...

PAYPAL...VISA...MASTER...AMERICAN EXPRESS...JCB...

直接存款...支票匯票...支付寶...好方便呢...

詳細可以自己睇睇 YESSTYLE 呢...





聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :

BEAUTY LIFE

BECB

THEXXXXX

BLOGSPOT

F&B

SHE

UBEAUTY

QOOZA

QOOZA BEAUTY

BLOGDB

SALADB

SINA

ELLE

MYAGE

WESHARE

STYLE-TIPS

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

產品由 YESSTYLE.COM 提供...

沒有留言:

張貼留言