2013年12月12日 星期四

◕‿◕ 奶有選擇

人人話小女好似我...我認呀...

不過...飲食口味就完全唔似...

小女口味似足我老公...有少少麻煩...

奶品...SORRY...

要打要鬧就會飲啦...

幸好...奶品口味越出越有...

木瓜奶...香蕉奶...

可惜...大小姐唔岩心水...

十字牌推出士多啤梨低脂牛奶飲品...






















旁邊印有營養標籤...






















粉紅色奶奶...好靚呢...






















士多啤梨味飲落甜甜...岩小女...

可惜...唔太岩我飲...我覺得太甜了...

我諗士多啤梨乳酪會好一點...

木瓜奶...我中學時期的最愛...

CROSS OVER 芒果...唔知味道點呢??

芒果木瓜低脂牛奶飲品...






















旁邊印有營養標籤...






















木瓜同芒果含天然胡蘿蔔素...具抗氧化功能...

芒果和木瓜的酵素可令皮膚增加彈性...有助潤澤肌膚...






















芒果木瓜奶橙黃色...飲奶少少甜...

相比士多啤梨奶甜度適中...味道好好多...

聞落...木瓜味較芒果味重...
























體貼寒冬需要...壓軸介紹...

薑汁低脂牛奶飲品...

薑味一向不是我杯茶...

見五元一盒...不妨試試啦...






















旁邊印有營養標籤...






















採用新鮮薑作材料...加入低脂牛奶...

飲用前請先搖勻...






















聞落唔多覺有薑味...

飲落就薑味十足...我熱飲...

有點點熱住喉嚨呢...

天氣寒冷...飲完真的暖笠笠...

















聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


沒有留言:

張貼留言