2013年12月16日 星期一

二零一三年的再而三 @ 森田藥粧

踏入十二月...好多 BLOGGER 會 POST 品牌送的的聖誕禮物...

一份二份...大份細份...

令人好羡慕呢...

幸好...小人物一樣收到品牌的驚喜...

某天收到一張取郵件咭...只有十二月十六日有空到郵局領取...

幾天時間...我一直以為是茶葉...

誰不知...仔細睇睇左上角落...





















森田藥粧...





















回家途中...我想不到為何會寄件給我...

拆開發現...公文袋包住一個聖誕禮品包...





















禮品包有一盒眼膜...一盒面膜...





















類蛇毒胜肰緊緻提昇白潤眼膜...曾經分享過...

好似一對天使翼呢...

茶多酚緊緻毛孔原液面膜...

等我分享啦...

多謝森田藥粧給我再而三的驚喜...

讓我可以靚住過聖誕...











聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言