2013年12月20日 星期五

◕‿◕ 一夜提昇真唔真??? SOFINA 高濃度精華乳液

人生第一篇妝文...

我記得...我用SOFINA...SPRING LIMITED EDITION...

充滿春日氣息的眼影盒深深吸引了我...

設計先聲奪我...

橙色系眼影讓我簡單搖身一變靚女...自我陶醉中...

妝文得到好多朋友仔讚賞...

SOFINA 功加一等...

SOFINA 高濃度精華乳液...

四十克價值三百元...

分水潤型和豐潤型...




















我的是水潤型...乳液用上吱吱裝...




















扭蓋是一個花型蓋...蓋上印有一朵花...

有點春日感覺...




















MADE IN JAPAN...




















瓶身背後有建議使用份量...





















長時間為肌膚注入源源不絶的水分...

讓肌膚整晚持續滋潤的持續型細胞間脂質配方...

含媲美精華液般的老化滋潤成分...

生薑精華...柚子精華...尤加利精華...

乾燥而成的幼紋變得不明顯...

肌膚回復緊緻張力的水嫩肌...





















精華乳液是乳白色乳液...

質地幼滑水潤...有點淡淡的花香味...




















輕輕推開乳液就化開...唔會話好難推開..




















按摩只是二十五秒左右...面珠就已經吸收左...

滲透力好強...

用後肌膚...觸感柔滑...

面珠摸落唔會感覺好笠...可以安心瞓覺...

第二朝面珠依然有少許滋潤...

摸落有少許彈性...可惜...

眼肚位置有點點乾...

NOSE 位有點點出油...

用上一星期...情況未能有改善...












聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...

沒有留言:

張貼留言