2013年12月3日 星期二

一見 ❤ 鍾情~ 愛在 ZALORA

全識師奶仔...湊左小女番學...

日日只有百無聊賴...

心情好就同朋友仔吹吹水...散發一下正能量...

讓忙碌工作的朋友仔 RELAX 一下...

心情唔好...無謂感染其他人...

只會靜靜周遊列網...

睇睇有冇有獎遊戲玩...睇睇有冇令自己開心的理由...

女人開心可以好簡單...大買好小買好...

買買買...唔開心好快變開心...

網購蒲點一個又一個...唔買睇睇一樣令人心情舒暢...

一個常見的廣告...你有印象嗎???















ZALORA 是香港最大的購物網之一...

產品包羅萬有...男女服飾...配件...飾物...鞋子..袋子一應俱全...

當中結集多個知名品牌...

ONITSUKA TIGER ... SWAROVSKI ELEMENTS ... NEW BALANCE 等等...


我睇過 RIVER ISLAND...

配飾款唔差...價錢唔算貴...

只是我自己一向好少配戴飾物...



























ZALORA 產品好多...不過...唔會好亂...

分類好明確好仔細...

依照自己的需要好容易可以找尋理想的產品...

只是...網站暫時只提供英文版...

幸好...英文程度尚算可以...

令我有緣可以重拾一見鍾情的感覺...

一見鍾情...令人難以忘記...

SWEET SWEET 的感覺圍繞我...

LAVINA HEART LONG  WALLET...設計簡單...不過...

一個小小的心心...令我不禁想起點點浪漫的少女情懷...

少女情懷...離我太遠了...

我真的不能自控深深愛上...

決定帶妳回家...讓妳可以日日陪住我...















LONG WALLET 有三隻色...

紅色...黃色同我最愛的粉紅色...













提示出哂面...一定知道我買了粉紅色啦...

按一下 ADD TO BAG ...

LONG WALLET 就落入 SHOPPING CART...

可以選擇 CONTINUE SHOPPING 同 GO TO CHECKOUT...


我當然選擇左 GO TO CHECKOUT啦...

免得自己泥足深陷...

填上地址...跟住選擇PAYMENT METHOD...

CHECK 清楚資料...可以 ORDER NOW啦...


我用 PAYPAL 付款...

只需輸入 PAYPAL 密碼就可以按登入了...


CHECK 清楚資料就可以按繼續啦...


最後會見到 ORDER RECEIVED...


想睇自己的 ORDER 可以在 MY ACCOUNT 的 MY ORDER 睇到...















幸好...我英明果斷的決定...

BECAUSE...小女睇中左飾物呢...



ZALORA 利用順豐送貨...




















紅色盒子好完整呢...包裝好好...





















我的愛人有紅色硬盒子保護...好高貴呢...




















銀包真的好靚...大愛迷得我一陣陣的心心呢...

說說小秘密...我自己...一直覺得長銀包好笨重...

心心長銀包...是我第一個長銀包...

大大力啜啖我的 FIRST LONG WALLET...


























聯絡我 ~ bbg1668@yahoo.com.hk

月兒部落分社 :


BEAUTY LIFE


BECB


THEXXXXX


BLOGSPOT


F&B


SHE


UBEAUTY


QOOZA


QOOZA BEAUTY

BLOGDB


SALADB


SINA


ELLE


MYAGE


WESHARE

FANPIECE

SEEWIDE

純粹個人意見...請大家多多指教呢...


LONG WALLET 由網站 ZALORA 同我共同提供...

沒有留言:

張貼留言